Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har bestämt mig för att köpa triologin. Dels för att man får tre spel till samma pris som ett och att man får ett större grepp om helheten. Det stog något om nån specialdisc med Kane and Lynch saker. Vad är det? Demo eller bara info?

Kallelito: Eftersom filmen kommer snart så bör de göra ännu ett spel eftersom folk kommer få upp intresset för Hitman.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon om IOI själva har sagt något om Hitman 5? Alltså om de ens tänker fortsätta serien?

Skaparna håller på med Kane and Lynch: Dead Men nu, så det dröjer nog länge innan ytterligare ett Hitman spel kommer flygande till hyllorna. Men du kan ju alltid se filmen som en tröst som kommer i höst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man vet aldrig. De gör ju en film om WoW med. Jag är nästan säker på att det blir en riktig usel film. Men Hitman ska jag gå och se så fort den kommer på BIO!

Och typ 8 miljoner spelare som spelar WoW, tror nog en hel del av de spelarna kommer se filmen. Så länge båda filmerna har en hyffsad story så kan de nog bli bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och typ 8 miljoner spelare som spelar WoW, tror nog en hel del av de spelarna kommer se filmen. Så länge båda filmerna har en hyffsad story så kan de nog bli bra.

Tror inte WoW filmen kommer att vara en Orc, undead eller human som springer runt och gör quests.

Tror det kommer att vara mer ett krig mellan mänskligheten och orcerna & undeads

Kanske blir bra, ska iaf se båda filmerna förr eller senare. Hitman och WoW då

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte triologin och har börjat med Silent Assassin. Riktig kul! Roligare än vad jag trodde. Hehe, jag hade grova problem med att garrotera blombudet på första banan! Trial-and-error X 30 :teehee:. Och det var kul att springa runt som en dåre i St: Petersburgs kloaker för att placera bilbomber! Men vem var den där killen man räddade som blev torterad i en källare? 47 sa ju "I thought i had seen the last of you in Romania". Träffade man honom i 1:an eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte triologin och har börjat med Silent Assassin. Riktig kul! Roligare än vad jag trodde. Hehe, jag hade grova problem med att garrotera blombudet på första banan! Trial-and-error X 30 :teehee: . Och det var kul att springa runt som en dåre i St: Petersburgs kloaker för att placera bilbomber! Men vem var den där killen man räddade som blev torterad i en källare? 47 sa ju "I thought i had seen the last of you in Romania". Träffade man honom i 1:an eller?

Jag har aldrig klarat av tvåan, men jag förmodar att han var rödhårig? Isåfall så träffar man honom i precis alla spel, förutom Contracts(vad jag minns iallafall).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Boooooomer:

Testa detta:

  • Ta med DINA kläder (Hitman Suit).
  • Ta med alla custom-weapons som du drog med dig till uppdraget.

Och såklart allt Hemligt-stuff som 0 Bodies Found, 0 Witnesses, whatever... ;)

Jag tar alltid med min kostym. :teehee:

Jag tar sällan med mig specialvapen och om jag gör det, så tar jag alltid med mig dom tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Urk >_<. Jag blir tvungen att fuska mig förbi en liten del av Japan nivån. ´Jag har en enda generator kvar att stänga av, men problemet är att jag har 10% i liv och en sniper som dödar mig så fort jag visar mig. "Men andvänd armborsten då" säger ni. Men tyvärr så blev det nån liten bugg som såg till att mitt armborst försvann när jag började uppdraget "At the gates". Får helt enkelt köra odödlighets fusket just vid den snipern tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...