Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sry för bump, men behöver hjälp.

Var hittar man videobandet på uppdraget "You better watch out..."? Har letat som en dåre men hittar inte det.

På videofloor tror jag... eller mediafloor? Nåt sånt. Eller så var det precis innan du går ut till helikoptern, där finns det ett band, men om det är övervakning eller det du ska ha vet jag inte. Testa båda...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Kommer det säkert. Hitman 2 är min favorit. (w00t)

Hade lite tråkigt inatt, så jag försökte göra en film. Lyckades också, jag springer igenom min favoritbana i Hitman2: Silent Assasain. :wub:

http://www.youtube.com/watch?v=7Yxkl1sXzyg

Vilket sammanträffande. Jag installerade spelet igår igen.

Hitman 2 är min favorit också. Jag vet inte om det beror på uppdragen eller att jag blir nostalgisk varje gång jag kör det.

Den stora nakdelen är väl att det är så mycket roligare att skjuta sig igenom banorna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick för mig att köra ut Hitman Blood Money på Silent Assain på högsta svårighetsgrad (snart klar också) så jag letade upp en Walkthrough att fylla i mina svaga punkter med...

Ze walkthrough!

Tänkte bara om nån annan ville ha en också =D

En sak till, en del guider slutar mitt i uppdraget, den som kommer på hur man bläddrar till andra sidan (som borde finnas?) kan skriva det här för jag hittar ingen knapp til andra sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Fick för mig att köra ut Hitman Blood Money på Silent Assain på högsta svårighetsgrad (snart klar också) så jag letade upp en Walkthrough att fylla i mina svaga punkter med...

Ze walkthrough!

Tänkte bara om nån annan ville ha en också =D

En sak till, en del guider slutar mitt i uppdraget, den som kommer på hur man bläddrar till andra sidan (som borde finnas?) kan skriva det här för jag hittar ingen knapp til andra sidan?

Perfekt! Behövde precis lite hjälp till ett uppdrag, tack tack you made my day! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...