Jump to content

Manga/Anime


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 year later...

Vash...måste man kunna allt om alla manga serier och allt om alla anime filmer för att vara manga/anime intresserad? det e ingen som orkar bry sig om att kunna allt för det första så kanske man inte gillar all slags anime/manga, det finns ju så många olika typer utav dom! och gör oss alla en tjänst och sluta GNÄLLA på alla andra för att dom inte kan allt om allt! är det nåt mer du vill så kan la du skicka direkt till mig så kommer du sen se att du inte ens kan hälften utav det jag kan!

// Lincins

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vash...måste man kunna allt om alla manga serier och allt om alla anime filmer för att vara manga/anime intresserad? det e ingen som orkar bry sig om att kunna allt för det första så kanske man inte gillar all slags anime/manga, det finns ju så många olika typer utav dom! och gör oss alla en tjänst och sluta GNÄLLA på alla andra för att dom inte kan allt om allt! är det nåt mer du vill så kan la du skicka direkt till mig så kommer du sen se att du inte ens kan hälften utav det jag kan!

// Lincins

Han skrev det där för nåt år sen och har itne prceis varit aktiv sen dess, tror knappast han komemr svara på det där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dårå?

Det bästa är ändå när hon "styckar" upp hennes lillasyster, eller efterträdare vad man nu ska kalla henne.

Vaddå dårå? Lite mer blod vill man ju ha! Jag gillade scenen där proffesorn (eller vad man ska kalla honom) sprängdes med sin dotter. Fick mig nästan att fälla en tår eller två.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...