Jump to content

Manga/Anime


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

Jo, men han är lite mysko, lol, han verkar tro att man måste vara überelite för att gilla mang

Men sug på den här då vad tusan ditt enormt-långa-onödigt-jobbiga-namn-att-utala är:

Vad är en Sotoba <- Svarar du inte på frågan stående till vänster så tar jag det som att du inte kan den!

Citat från Vash nånting:

"Om du är en äkta manga/anime fantast ska du kunna det här din noobz"

Orkar man därefter skriva "Z" i slutet av Noob bevisar: cs språk, cs är UTE lär er.

Om du menar med det där att det inte är ninjavapen så slå upp orden på Bildsektionen i Google och titta själv, en Katana för exempel är ett s.k. Ninjasvärd eller Samurajsvärd eller wtf man ska kalla det för att göra dig glad din "#¤=/#%#¤!

Nu ska jag äga dig så jävla hårt:

Du som är så noggran med svenskan så: 1, Dragonball är ett namn och ska skrivas med stor bokstav.

Det där är spam, spam är inte tillåtet här!

För att vi inte kunde svara på några av dina konstiga frågor? Du har inte tänkt på att vi kanske blev sura p.g.a. ditt jävla snack om att vi inte är mangafantaster och att vi är cpnoob"z" bara för att vi inte kunde svara på dina jävla frågor?

Öhm, jag förstår inte riktigt sammanhanget där i den där kommentaren men, öhm, alltså.... jaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ja ja, de får vara här lika mycket som vilken som helst annan, de har rätt att säga sin åsikt.

Ja, om du går ut ur det här forumet och kollar upp några forum så ser du alla Gta spelen som titel på de forumen.

"äns" stavas "ens" -_-

Hur FAN kan du säga det? Hur FAN vet du det? Du kan fanimig inte påstå något sådant förrän du frågat personen som sagt det själv! Han har sagt vad han tycker, ACCEPTERA hans åsikt och komma inte och säg nåt jävla "Han säger bara så för att han inte läst något annat" shit! Bullshit!

Jag har ägt ut ett par till här på forumet i andra trådar med deras argument, men ingen har varit lättare att äga ut än dig, du har så enormt många glapp i ditt argument, du gör saker som du i posten tidigare påstod andra inte får göra!

Du kastar sten i glashus grabben, så... *Slap*.

:DB);P

Haha du vet inte ens vem Vash The Stampede är, du knäcker dig själv NOOBZOOOOR!

Sen så bryr jag mig inte att CS är ute för när dem fornsvenska invånarna dog ut slutade man inte att prata svenska....

En sotoba är det som din mamma gillar att suga på...

Hans svar var att de var ninjavapen, javisst:

Vad är en borr? Jo det är ett verktyg.

Vad är Hydrodioxid? Jo det är ett ämne.

Ninjavapen kan vara många saker.......*host* *host* ägd *host*

Dragon Ball är inte ett namn det är baaaaaaaaaaajs.....

SPAM??? Vem bryr sig det här är ett gayforum!!!

Jag sa aldrig cp det verkar ni ha använt ett antal gånger....

Du tror att jag inte vet att det är ett Gtaforum.... det jag menar är att det är gay att det överhuvudtaget existerar något sådant... precis som om det skulle finnas ett forum om sköldpaddor som tror att dem är kaniner....

Jag skrev ETT fel när jag skrev äns, du knäckte mig o alsmäktige talpedagog.... inte.

Ja du ägde mig verkligen, är inte ägning ett översatt låneord från engelskan där det egentligen betyder "ownage" som kommer från csspråket?

Sen så är väl uberelite ett annat ord som kommer från det såkallade "csspråket". som du tycker är så ute eller?

Och dina argument äger verkligen mina tex som dem här argumenten som var "jättebra":

"Jävla CP *Buhuhu* stavfel *buhuuu* spam *snyft* jag är egentligen gay men vågar inte erkänna det *buhuhu*

Ja eftersom du avslutade din post med ett "riktigt" bra citat får väl jag också göra det...

Kasta inte en fågel i askan innan du har väntat på tio älgar i skogen.

Eldens tand skjuter haren innan pälsen har flugit i elden.

Nära kan skjuta tidens hare innan du är över ån.

Nära läker inga sår på listiga björnar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha du vet inte ens vem Vash The Stampede är, du knäcker dig själv NOOBZOOOOR!

Sen så bryr jag mig inte att CS är ute för när dem fornsvenska invånarna dog ut slutade man inte att prata svenska....

En sotoba är det som din mamma gillar att suga på...

Hans svar var att de var ninjavapen, javisst:

Vad är en borr? Jo det är ett verktyg.

Vad är Hydrodioxid? Jo det är ett ämne.

Ninjavapen kan vara många saker.......*host* *host* ägd *host*

Dragon Ball är inte ett namn det är baaaaaaaaaaajs.....

SPAM??? Vem bryr sig det här är ett gayforum!!!

Jag sa aldrig cp det verkar ni ha använt ett antal gånger....

Du tror att jag inte vet att det är ett Gtaforum.... det jag menar är att det är gay att det överhuvudtaget existerar något sådant... precis som om det skulle finnas ett forum om sköldpaddor som tror att dem är kaniner....

Jag skrev ETT fel när jag skrev äns, du knäckte mig o alsmäktige talpedagog.... inte.

Ja du ägde mig verkligen, är inte ägning ett översatt låneord från engelskan där det egentligen betyder "ownage" som kommer från csspråket?

Sen så är väl uberelite ett annat ord som kommer från det såkallade "csspråket". som du tycker är så ute eller?

Och dina argument äger verkligen mina tex som dem här argumenten som var "jättebra":

"Jävla CP *Buhuhu* stavfel *buhuuu* spam *snyft* jag är egentligen gay men vågar inte erkänna det *buhuhu*

Ja eftersom du avslutade din post med ett "riktigt" bra citat får väl jag också göra det...

Kasta inte en fågel i askan innan du har väntat på tio älgar i skogen.

Eldens tand skjuter haren innan pälsen har flugit i elden.

Nära kan skjuta tidens hare innan du är över ån.

Nära läker inga sår på listiga björnar.

oj oj oj, haha jag riktigt känner hur stolt jag är över att få dig så himmla sur,

en sotoba, är ingen penis som du verkar tro, det är en långsmal tavla vilket man skriver upp saker man vill komma ihåg (eller i alla fall gjorde man det förr i tiden i Japan.)

En borr är ett verktyg ja, inget ninjavapen, hydrodioxid är icket heller ett vapen.

När du säger att Dragon Ball inte är ett namn så, i det här fallet är det det, Akira Toriyama har valt det namnet till sin manga och därför är det från och med det ögonblicket ett namn för just den boken.

Ja du ägde mig verkligen, är inte ägning ett översatt låneord från engelskan där det egentligen betyder "ownage" som kommer från csspråket?

Sen så är väl uberelite ett annat ord som kommer från det såkallade "csspråket". som du tycker är så ute eller?

Jag skulle då vilja säga att jag hörde ordet "ownage" och "Hahaha fyfan vad jag agde dig dar Skumtomten!", i spelet Unreal Tournament vilket kom ut 1998 om jag inte minns fel, ett tag innan cs i vilket fall så jag tar icket det som ett "csord".

"Jävla CP *Buhuhu* stavfel *buhuuu*  spam *snyft* jag är egentligen gay men vågar inte erkänna det *buhuhu*

Du verkar gilla gay, du kanske är gay? vem vet? Du säger gay så gayigt mycket att du kanske är gay?

Ja eftersom du avslutade din post med ett "riktigt" bra citat får väl jag också göra det...
Ja gör det du.

Kasta inte en fågel i askan innan du har väntat på tio älgar i skogen.

Kom du på den själv eller?

Eldens tand skjuter haren innan pälsen har flugit i elden
Och vad menar du med det om jag får fråga? ;)

Nära läker inga sår på listiga björnar.

Nära? Men betyder inte det när någonting är i närheten av mi' själv?

Ja ja, men när du tar upp argument som "...din mamma gillar att suga på!" så blir jag nästan stolt att jag lyckats få dig så onödigt omogen att du drar in min morsa i diskussionen, gör dock inte mig någonting, eftersom jag vet att det är ett tomt hot... eller nej, vänta, icket ett tomt hot, en tom kommentar rättare sagt.

Fortsätt du, sporra min stolthet! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

^bump^

Återupplivar med några fräscha screens ur elfen lied, anses dem stötande så säg det =)

Nej jag har ingen fetisch för blod ifall ni undrar. Men Elfen Lied är vackert.... Vackert.....

Ni kan kolla in amv'n "Un autre jour" av p0d på http://animemusicvideos.com/ screensen är för övrigt tagna ur den :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
btw, vad handlar Elfen Lied om? Tycker den verkar intressant, har hittat lite screens (Mikolans här förstås, som sporrade mig att leta vidare.) och några på google etc.  >_<

Teh saxat:

The diclonius (two-horned human) was a mutant created by humans. It had

horns, and had special ability that could be described as sixth sense. The

mutant's had enough power to exterminate the whole human race. Afraid from their power, they were isolated into the national research facilities to be studied.

However, by an accident, a girl of diclonius broke out of her confinement, killed the guards, and escaped from the laboratory. On her way to escape, she fell into the ocean and drifted to the city of Kamakura. There, she met Kota and Yuka. They named her “Nyu”, and began to live with her.

---------------------

Ritade en skiss nyss:

post-24-1103997428_thumb.jpg

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...