Jump to content

Manga/Anime


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Justja. Är det någon här som kan rekommendera en riktig blodig, våldsam anime med svordomar osv? :D

Och även humor såklart... !

Filmen (filmmeeeen) Akira, är ju manga och är väl hyfsat blodig men humor vet jag väl inte om den har :huh:

Jag gillade spelet :lol: . Det var skoj att slåss.

Indeed! ^-^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ett stort fan av Naruto, har 104 avsnitt, alla serier och soundstracks. Jag älskar verkligen dom. ;)

Ni som är insatta i manga/anime, är det svårt att rita det? Skulle gå en kurs

i Umeå men den var fullsatt så det blir nästa gång.

Och är Ghost in a Shell bra? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mikolan: Ska ta och kolla in den, ser grym ut.

skribb: Struntar väl fullkomligt om det är en fjortisserie ( :lol: ), diggar den så hårt ändå. Ursäktar för stavfelen, visste inte vad den hette.

Försökte mig på att rita något som liknade en manga-figur. Blev ganska bra för att vara min första måste jag erkänna, men armarna vart däremot inte så bra, ruskigt korta. :) Kan scanna in en bild om någon ens bryr sig här. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AE_Dave: Jo, jag har kollat in den sidan. Ska kolla efter böcker också, tack ändå. Men jag tycker det är lite fusk att rita på datorn, så jag ritar efter hand. ^_^

Mikolan: Du är ju duktig om man jämför med mina.

Det svåraste med att rita en karaktär är att göra kläderna, så förbannat svårt. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AE_Dave: Jo, jag har kollat in den sidan. Ska kolla efter böcker också, tack ändå. Men jag tycker det är lite fusk att rita på datorn, så jag ritar efter hand. ^_^

Mikolan: Du är ju duktig om man jämför med mina.

Det svåraste med att rita en karaktär är att göra kläderna, så förbannat svårt. ;)

hehe jo det är lite mysko och rita på datorn, men jag klarar inte av att rita på datorn hehe blir ju kackerlacka av alltihop, för hand ska det vara precis som du säger! :P

Den såg ju nice ut Mikolan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...