Jump to content

Manga/Anime


AE_Dave
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men det är komiskt med japanska serier eftersom alla måste innehålla erotik för att marknaden ska köpa det.

Själv har jag läst alla dragon ball, 1-42 eller vad det nu är. Jag tycker att dom första i serien är bättre än senare. Speciellt i mitten tycker jag böckerna blir lite uttjatade men samma saker hela tiden. Dom rycker dock upp sig mot slutet.

Men den stora boken om dragon ball är ju inte så mycket läsning i direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Har intresserat mig extremt mycker för anime på senaste tiden, har sett 40 avsnitt av Rurouni kenshin på 2 veckor. Sen såg jag på Voices from a distant star, den rekommenderar jag verkligen till alla som är intresserade av anime, otroligt bra kortfilm som gav mer än de flesta 20 avsnitt+ serier. På senaste tiden har jag kollat på .hack//sign upp till 22, sista dvd'n komemr ut i mars, längtar <_<.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag här som tycker Manga/anime suger? Sailor Moon och Pokémon och all annan sånn skit suger tycker jag... <_<

Du drar ju upp två barnprogram, men kan knappast säga att sailor moon är så dåligt.

Du skulle ju kunna säga lite annan manga som suger?

För det du säger nu är likadant som att säga all mat med peppar i är äckligt även om du bara har smakat tre olika rätter med peppar i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...