Henkibojj Skrivet 17 timmar sedan Rapportera Share Skrivet 17 timmar sedan God Jul önskar GTASajtens adminkår! Året 2025 börjar lida mot sitt slut men först är det i vanlig ordning dags att hälsa varandra en god jul! 🎅 Hur firar ni julen i år? Har ni köpt mycket klappar? Vad har ni spelat under året? Vad kommer ni att spela under 2026 nu när GTA VI försenats med ännu ett halvår vilket innebär ett helt år senare än det ursprungliga datumet? 🌴 🎮 🎄⭐🎄⭐🎄 Själv har jag gjort vissa förändringar i hur jag spelar spel genom att helt överge spel som saknar början och slut och som kräver prenumerationer. Det ska bli roligt att låta 2026 utgöras av spel jag länge lagt undan i väntan på andra tider. De kanske kommer nu, ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 timmar sedan Rapportera Share Skrivet 5 timmar sedan Ja, men Gó jul då alla motherfuckers! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 timmar sedan Rapportera Share Skrivet 2 timmar sedan God jul kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts