Jump to content

Till vilken plattform kommer ni skaffa spelet?


Kebab
 Share

Till vilken plattform kommer ni skaffa spelet?  

10 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Själv är jag lite kluven då jag inte äger någon plattform som kommer kunna hantera spelet. Har ju alltid spelat på PC, men när GTA V släpptes köpte jag det först till Xbox 360 och lånade en kompis konsol.

Känns ändå som att detta spel skulle kunna få mig att skaffa ett Playstation 5, för jag tror inte det är ekonomiskt försvarbart att skaffa en ny dator med tanke på hur lite jag skulle använda den. Snacka om att tiderna har förändrats.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte ett Xbox Series X för att spela RDR2. Väldigt glad att jag väntade på den versionen då det såg helt fantastiskt ut! Men efter det har den mest samlat damm, men nu (eller rättare sagt 2025) ska det fram igen.

Det svåra nu för tiden är dock att hitta tid till att grotta ner sig i ett spel.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir på PS5 helt klart, och hade jag inte köpt en innan så skulle det väl till slut bli det här spelet som får mig att krypa till korset och överge den förra generationen (och den förrförra TBH).

Har väntat ända sedan 2020 på en slim och den släpptes för tio dagar sedan. Av logistiska skäl som involverar flygresor har jag dock ännu inte lagt vantarna på en. Kommer göra det inom kort, dock.

Under tiden har jag några andra nygenerationsspel att beta av så jag har inte särskilt bråttom med VI.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag personligen hoppas (och tror) att det kommer komma till PC. Jag är en inbiten PC-spelare när det gäller GTA-serien och gillar friheten som kommer med det, så jag personligen gillar inte att det inte kommer släppas till PC till en början då jag mer än gärna skulle spela det redan dag 1, men jag får helt enkelt vänta.

GTA V köpte jag till Xbox One när det kom ut och hoppade senare över till PC när det kom dit, och jag känner inte för att göra om det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...