Jump to content

Vad är det äldsta du har i dina Youtube-favoriter?


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

Det här är en idé jag haft i säkert fem år men jag har aldrig gjort en tråd om det. Eftersom jag idag påstår att jag ska Få Saker Gjort™ prioriterar jag givetvis att skapa en tråd istället för att diska eller gå ut i det fina sommarvädret.

Jag vill helt enkelt se de äldsta videorna ni har sparat i era spellistor på Youtube. Förr fanns det bara en spellista, så den heter nog Favoriter, men senare kunde man skapa sina egna och det är inte säkert att ni har någon spellista med det namnet. Sak samma, låt oss se vad du har för grejer som intresserade dig ca 2006!

Några av mina första:

Skrot Theft Auto — Perhaps Here, Things Will Be Different (kan ej embeddas här står det)

Don Pomperipossa tror jag gjordes av... @xstreem? Eller nån?

Sen har vi den här låten som jag fortfarande hoppas blir en riktig låt:

Och till sist, innan den här förstaposten blir alldeles för lång, en stop motion-video som jag var så jäkla imponerad av då (och antagligen fortfarande är, men man har väl trubbats av efter 15 år av Youtube.)

Nå! Låt oss se vad du har att bjuda på! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är @Siana om jag inte minns fel. Det enda klippet innan är Sagan om de Bannlysta, vilket alla känner igen bara man nämner det. Annars är det bara musik-relaterade saker, typ piano covers av Donkey Kong Country-låtar. Har aldrig använt favorit-listan flitigt, så den har inte mycket att bjuda på.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

22 timmar sedan, Henkibojj skrev:

Don Pomperipossa tror jag gjordes av... @xstreem? Eller nån?

I wish. Den är fan asbra.
"This outtake was made by skribb..." står det i slutet. Så det är @skribbvi har att tacka för denna videon.

Jag använder inte favoritfunktionen särskilt ofta, så min lista består av två skojiga videor i toppen, följt av två låtar av The Strange Boys, Teenage Kicks-videon, och slutligen två låtar av The Kinks.

De två skojiga videorna är skojiga nog att de är värda att posta.
 

 

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4 timmar sedan, okka skrev:

Jag har inte youtube, men jag uppskattar att ni kör! Heja er!

Har inte? 🤔 Har du ett Google-konto av vilket slag som helst har du också ett Youtube-konto. Eller så har du inget konto, men säkert nån gammal video du kommer ihåg som en egen favorit, även om den inte är bokmärkt. Inga idéer? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2022-06-27 at 15:38, xstreem skrev:

I wish. Den är fan asbra.
"This outtake was made by skribb..." står det i slutet. Så det är @skribbvi har att tacka för denna videon.

Jag använder inte favoritfunktionen särskilt ofta, så min lista består av två skojiga videor i toppen, följt av två låtar av The Strange Boys, Teenage Kicks-videon, och slutligen två låtar av The Kinks.

De två skojiga videorna är skojiga nog att de är värda att posta.

 

Guy On A Buffalo var genuin kvalitet. 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...