Jump to content

Pinsamma situationer på forumet


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

Hallå, vet inte direkt vart jag skulle lägga tråden, hoppas det blev bra!

Satt idag och tittade lite tillbaka på mina första trådar och inlägg som jag har gjort på det här forumet. Jag tänkte tillbaka på tiden när man var i tidiga tonåren och noterade att jag har varit medlem här i snart 11 år. Det är helt galet när man tänker efter.

När ni tittar tillbaka på era tidiga år här på forumet, hittar ni något ni skäms över på forumet. Mest på skoj, jag hittade nämnligen en tråd gör 9 år sedan som jag riktigt skäms över för hur pinsamt jag betedde mig. :lol:

Lägg till allt roligt ni hittar! Jag klarade bara av en tråd som jag skapade sen ville jag bara dö!

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag gillar hur folk (även/speciellt) jag själv"värnade" om forumet och servern den låg på. Bilder som tog för mycket plats hyttes åt ordentligt, onödiga bifogade filer gav varningar och för mycket trådar från en och samma person gjorde att de sattes under lupp för att se hur värdefulla trådarna var. Jag har för mig att en del i LCS/VCS blev hårdare granskat än nödvändigt. Den här hittade jag som exempel:

:>

Visst, ingen fantastisk drömstart på en tråd men hade man låtit den vara hade det kanske blivit en diskussionstråd om polisläge i alla möjliga spel, även utanför GTA-serien :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är det nu med Loungen? Vem kan läsa här och inte? Alla, alla registrerade, alla registrerade med tio posts, eller något annat? Beroende på hur pinsam man själv eller någon annan varit kanske Privata angelägenheter är att föredra, hehe. Inte minst eftersom det inte heller lär vara superintressant för utomstående.

Återkommer med pinsamheter!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest pinsamma jag kunde hitta var inte överdrivet pinsamt tyvärr... är ärligt talat lite besviken på mig själv för att jag agerade så förbaskat vuxet.

Ketchup:

Våfflor:

Jag var dock registrerad under ett antal olika nman under minst första tid på forumet... förhoppningsvis återkommer jag med ytterligare pinsamheter.

http://www.gtasajten.com/stellhell-28049/page__p__435223__fromsearch__1#entry435223 ... :>

Redigerad av Jazz
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är det nu med Loungen? Vem kan läsa här och inte? Alla, alla registrerade, alla registrerade med tio posts, eller något annat? Beroende på hur pinsam man själv eller någon annan varit kanske Privata angelägenheter är att föredra, hehe. Inte minst eftersom det inte heller lär vara superintressant för utomstående.

Återkommer med pinsamheter!

Det är väl kvar att bara dom som är registrerade kan se loungen? Kommer faktiskt inte ihåg hur det är med inlägg dock.

Men att lägga det i Privata angelähenheter är väl lite att ta i, jag förstår vad du menar men man har ju aldrig gjort något så illa att vi aldrig vill vara kvar på forumet... eller? :shifty:

Men om ni tycker att tråden bör flyttas så flytta den vart ni vill :) hoppas bara man får se mycket roliga och gamla saker!

Förövrigt så kommer jag med en till otroligt pinsam tråd jag startade... Jag förstår varför jag aldrig var populär... Förlåt mig!

http://www.gtasajten.com/gillar-ni-metallica-41050/page__p__823846__fromsearch__1#entry823846

:lol:

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, 2007 var ett magiskt år på forumet. När var det du och The-Dude låtsasbråkade med varandra?

L'age d'or! Golden age! Guldåldern!

Låtsasbråket: augusti, 2006! Vilken jäkla pärla det var.

Vi gjorde rätt många skumma kupper på den tiden - jag och The Dude utförde även något sorts avancerat fiktivt tvåfrontskrig i två ockuperade trådar? Borde gå att leta upp..!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt pinsammaste ögonblick, såhär i efterhand, måste nog vara i Love, peace and understanding våren 2007 (när jag gick i nian). Jag hade blivit kär för första gången och skrev till en början saker som "Vi höll varandra i handen så nu är vi ihop biggrin_1182204_0.gif". Det måste låtit som att jag var typ åtta år gammal. När det sedan inte gick som jag hade hoppats så lipade jag ut i tråden stup i kvarten.

Det tar verkligen emot att gå tillbaka och läsa det där!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl kvar att bara dom som är registrerade kan se loungen? Kommer faktiskt inte ihåg hur det är med inlägg dock.

Men att lägga det i Privata angelähenheter är väl lite att ta i, jag förstår vad du menar men man har ju aldrig gjort något så illa att vi aldrig vill vara kvar på forumet... eller? shifty_1197717_0.gif

Tycker mig minnas att alla kan se Loungen eftersom det är den forumdel som flest söker sig till via Google på grund av snygga tjejer/killar-tråden och Humortråden. Hursomhelst är det väl ingen biggie. Bra trådstart för övrigt!

L'age d'or! Golden age! Guldåldern!

Låtsasbråket: augusti, 2006! Vilken jäkla pärla det var.

Hahahaha. Det tog tre-fyra inlägg för 15-åriga Tweak att förstå att allt bara var ett skämt. Minns att jag tidigare fått för mig att The Dude var mullig, varför det hela kändes extra äkta. AntiClimax (som kom att bli Vinnie) retade mig senare samma dag när vi var och badade.

Redigerad av Tweak
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

L'age d'or! Golden age! Guldåldern!

Låtsasbråket: augusti, 2006! Vilken jäkla pärla det var.

Vi gjorde rätt många skumma kupper på den tiden - jag och The Dude utförde även något sorts avancerat fiktivt tvåfrontskrig i två ockuperade trådar? Borde gå att leta upp..!

Fantastiskt! Till och med ett låtsasbråk från 2006 håller högre standard än GTA-bråken som är aktuella idag. Kudos!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh jösses. Finns så jävla mycket att välja på.

Bara det faktum att jag startade Trubadurtråden där jag uppmanade folk att önska låtar så att jag kunde få glänsa. Extremt narcissistiskt och självbelåtet och bra var det ta mig fan inte heller när jag skämskudde-lyssnar på klippen. USCH! Bedrövligt beteende.

Eller den gången jag och Jacker hade en superrolig kupp att lura hela forumet att min webcam var hemsök. Här är tråden.. Visserligen ganska kul nu när man läser igenom men rätt omoget trollförsök.

Sen massa utsprid obefogad smutskastning mot folk till höger och vänster genom åren. Pikar och allmänt osköna kommentarer. Usch.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Listan kan väl egentligen göras ganska lång, men...

http://www.gtasajten.com/favorit-leksak-som-liten-38458/page__p__685429__fromsearch__1#entry685429

http://www.gtasajten.com/hemlig-oe-39747/page__p__743056__fromsearch__1#entry743056

Såhär i efterhand är det ju kanske inte så jävla förvånansvärt att jag fick en dålig start här då jag betedde mig som jag gjorde. Blåögd, dryg och överdrivet spammig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skämdes rätt mycket när P-C satte mig (helt rätt) på plats. Så pinsamt att jag övervägde att inte posta det, men vafan.

http://www.gtasajten...ost__p__1189774

Edit: finns det någon tråd för att diskutera gamla minnen på forumet? Inte det minsta pinsamt, men jag kom just att tänka på när Weener och Jacker lurade halva forumet att Weeners rum/webcam var hemsökt.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...