Jump to content

Hur Många skaffar GTA V (igen?) till Ps4 & Xbone?


DizzY
 Share

Nya konsoler  

15 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, som tråden lyder, vem här ska skaffa spelet, antar egentligen att alla här bör ha spelat det redan, men kanske bara testat på hos kompisar. Många väntar troligen ännu längre än 18e Nov för PC versionen.

Hursomhelst ska jag skaffa det till min nyinköpta Ps4a,och jag vill tagga till lite nu inför releasen.

Är det 100% att man kommer få sin Online-karaktär över på ps4an från Ps3an sålänge man loggar in på samma account..?

Och sen undrar jag även vad som egentligen är sagt, har läst bl.a att det SKA tillkomma expansion på Singelplayern och även massor av nyheter till Online modet? :) Kan detta bekräftas eller har jag hört rykten bara? :(

Och snälla, radera inte tråden, Forumet är DÖTT så de skadar inte med lite "nytt". :D

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle man skaffa det till 4:an?

Vad är fördelarna?

Det som talar emot är:

* Har det redan till PS3

* Inte bättre grafik

* Nya DLC kommer till PS3 med(?)

* Onödig kostnad att köpa ett spel jag redan äger

Har svårt att avgöra hur jag skall göra, så verkligen, skriv gärna fördelarna. Hörde rykte om att man kunde köpa ägda spel till halva priset till PS4:an? Stämmer det? Har GTA V från PSS, kan man köpa det billigare då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:confused:

Vafan var det för jämförelse? Helt olika grejer de jämför med. Eller har de lagt till saker i ps4-versionen? Typ fler hajar för på den ena var det en haj och en dykare och den andra bilden ingen dykare men många hajar. Ska man jämföra får man ju visa samma sak?!

Jag ser ingen skillnad, hur ska spel kunna vara i 1080p när våra ögon bara ser 720p? Förklara det om du kan!

Vad menar du? 1080p (inte för att jag fattar vad 1080p eller 720p är) säljs ju som tv?

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan var det för jämförelse? Helt olika grejer de jämför med. Eller har de lagt till saker i ps4-versionen? Typ fler hajar för på den ena var det en haj och en dykare och den andra bilden ingen dykare men många hajar. Ska man jämföra får man ju visa samma sak?!

De har lagt till bättre grafik i PS4-versionen. Bättre ljussättning, fler bilar (mer trafik och fotgänger), fler grafiska element... det var en jämförelse mellan PS4-trailern och liknande miljöer i PS3. En direkt jämförelse. De jämförde exakta element.

Vad menar du? 1080p (inte för att jag fattar vad 1080p eller 720p är) säljs ju som tv?

:confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grafiken KOMMER va bättre än på ps3, säkerligen inte lika jaw-dropping som PC versionen när den väl kommer, men då ska man oxå ha ett prestandamonster till dator som kostat 2-3 ggr mer än en ps4a.

Det som förvåna mig mest på ps3an va hur jävla snyggt dom lyckats få det på den gamla konsolen, så förbättringar med en nyare konsol tvivlar jag inte alls på.

Ang. Poll förfrågan så får du gärna skapa den åt mig, vet inte riktigt hur jag gör de i redigerigen.

för övrigt kul att se några som skrivit här :D va inte beredd på svar ens därför min frånvaro :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ha ett spel till totalt 5 plattformar? :confused:

Samlarvärde. Typ. Känns rätt för mig som ett stort fan.

Sen gillar jag möjligheten att spela med alla vänner, även då de har olika konsoler.

Men visst, kanske säljer av Ps3 kopian och till slut kopian till nextgen-konsolen jag spelar minst på.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...