Jump to content

LEK: Tjugo frågor.


mr_tobbe
 Share

Recommended Posts

så är man tillsammans är man per automatik gifta?

Inte i min värld, och eftersom jag har hatten och det är jag som får frågan får jag tolka frågorna till mig som jag förstår dem.

nu fortsätter vi tycker jag. ni har oavsett fått svar på frågan, nej de är inte gifta

/ = ELLER.

Hur jävla svårt är det, ÄR DOM TILLSAMMANS / (ELLER) GIFTA? ALLTSÅ ETT PAR? doh_1193122_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

/ = ELLER.

Hur jävla svårt är det, ÄR DOM TILLSAMMANS / (ELLER) GIFTA? ALLTSÅ ETT PAR? doh_1193122_0.gif

<jag står fast vid att man kan vara tillsammans utan att vara ett par.

Vi lever snart i 2014 och det finns många som är tillsammans men har sex med enbart andra, vilket inte nödvändigtvis innebär att de vill definiera sig som ett par. Utan snarare 2 människor som för tillfället trivs ihop och är tillsammans.

Men åter igen, nu får ni sluta klaga på mig, ni har fått ert svar flera gånger om, NEJ de är inte ett par så som NI menar. Kan vi återgå till leken eller fortsätta klagandet på mig i rätt tråd?

Så jag svarar NEJ på frågan för er skull. (men skulle vilja svara JA, eftersom det är mer rätt.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sammanfattning igen. Den är lite klurig den här, men ni kommer nog lösa det. Och inse hur lätt det faktiskt var. Alla känner till den här personen/erna :naughty:^_^

Är det en hane?

ja

Är det Filip och Fredrik?

nej

Är det två fiktiva personer?

nej

Lever de idag?

ja

Är de tillsammans/gifta?

Nej!

(De arbetar tillsammans, och har bott tillsammans i många år men är inte gifta, men dock "tillsammans")

Är de ifrån norden?

ja

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta äre Ylvis?

Jaaaaaaa bra jobbat ZcruweN.

Vad kul att det var nån som gissade och inte klagade på mig som vanligt.

Varsegod, här är hatten. God jul på dig...

Edit: Fattar ni nu vad jag menar med "tillsammans"? De (har) bo(tt)r i hop, vaknar ihop, tvättar sig ihop, delar rum, lever tätt ihop 24/7 är de tillsammans, ja det är dem. men inte som ett par. Nej.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge dig för fan nu, och släpp offermentaliteten. Små hintar i varenda tråd om hur tjurig du är hjälper inte riktigt...

Jag är OHÖRT sårad av den fruktansvärt barbariska behandling och förnedring jag har fått utså. Jag är så kränkt och förnedrad att jag borde utses till forumets Jesus. och ju mer ni kallar mig troll ju mer kommer jag att beklaga mig fram tills jag får en upprättelse i form av en offentlig ursäkt.

Ett tips bara: För att slippa Vice så är det bara att ignorera hans inlägg. Går att fixa i inställningarna.

Tycker jag låter som en utmärkt ide.

Hade folk gjort det från början hade vi aldrig befunnit oss i den här situationen och jag hade sluppit blivit oskyldigt påhoppad i GTA online tråden där det startade...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är OHÖRT sårad av den fruktansvärt barbariska behandling och förnedring jag har fått utså. Jag är så kränkt och förnedrad att jag borde utses till forumets Jesus. och ju mer ni kallar mig troll ju mer kommer jag att beklaga mig fram tills jag får en upprättelse i form av en offentlig ursäkt.

Tycker jag låter som en utmärkt ide.

Hade folk gjort det från början hade vi aldrig befunnit oss i den här situationen och jag hade sluppit blivit oskyldigt påhoppad i GTA online tråden där det startade...

Bara en liten inflikning ang, det där. Ju mer du trollar ju snabbare blir du bannad. Du har inget jävla veto bara för du är oldschool. Jag kan med glädje banna dig för att slippa allt jävla gnäll som uppstår när du är i närheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en liten inflikning ang, det där. Ju mer du trollar ju snabbare blir du bannad. Du har inget jävla veto bara för du är oldschool. Jag kan med glädje banna dig för att slippa allt jävla gnäll som uppstår när du är i närheten.

Har jag absolut inte förväntat mig att jag har heller.

Förväntar mig däremot att ni behandlar mig precis som alla andra, vilket ni över lag har gjort men inte i Onlinetråden.

Jag följer reglerna där och i alla andra trådar, ändå gnälls det på mig till höger och vänster. Jag har inte ändrat beteende under de 10 år jag har varit medlem här, snarare är det folk här som gjort det.

Behöver inte fortsätta spamma den här tråden med att förklara det jag anser är helt absurda anklagelser gentemot mot mig i onlinetråden, det kan jag ta med berörd moderator.

Och precis som en bra chef skall kunna hantera en konflikt på ett bra vis, bör en bra auktoritär på forumet föra en diskussion med berörda parter och vad som hänt och hur man löser det på bästa vis. Att "straffa" är den sista utvägen.

Så finns det ett intresse tar jag gärna en diskussion, och finns det inte det så kommer jag fortfarande följa de regler som finns till punkt och prickar precis som jag alltid gjort.

Men jag kommer aldrig någonsin att tyst sitta och ta emot en massa personliga påhopp varken på mig eller någon annan.

Jag har aldrig varit den som börjat med oförskämdheter mot någon. Det är alltid någon som gjort det först, och jag anser alltid att man kan hantera konflikter och meningsskiljaktigheter på ett respektfullt vis...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaaaaaa bra jobbat ZcruweN.

Vad kul att det var nån som gissade och inte klagade på mig som vanligt.

Varsegod, här är hatten. God jul på dig...

Edit: Fattar ni nu vad jag menar med "tillsammans"? De (har) bo(tt)r i hop, vaknar ihop, tvättar sig ihop, delar rum, lever tätt ihop 24/7 är de tillsammans, ja det är dem. men inte som ett par. Nej.

Hur fan kan du kalla de för "långt ifrån" när gof gissade på Filip och Fredrik? Har de inte gjort mängder av FFs program i norska versioner? ..finns väl en anledning till att bara svara ja och nej kanske.

XOXOXOXO HAR VARIT AFK SOMFAN OCH CHILLAT GÄRNET MED ÖL OCH TEKKEN HELA KVÄLLEN.

JAG HAR EN NU, GO FÖRFAN!

Är det en man?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...