Jump to content

Varför har ni inte nämt att man får


Vice.
 Share

Recommended Posts

Vad pratar du om?! :(

Du surfar in på ett religös sida och gör det testet som finns där. Då börjar en rad uppdrag där du måste betala mer och mer till sekten. Slutligen får du 2.1 miljoner dollar

Epsilon heter dem.

Jag gör just nu sista uppdraget innan jag får mina pengar

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är två miljoner verkligen något att skapa en tråd om? Dessutom en tråd med (Ännu en gång!) skitskruttig titel.

Att du följer upp med korta inlägg som inte svarar på någonting hjälper inte alls vad gäller att räta ut eventuella frågetecken.

Alla onödiga inlägg i den här tråden hade undvikits om du:

1. Satt en ordentlig trådtitel.

2. Skrev ett utförlig förstainlägg som förklarade vad du pratade om istället för ett "Jag har gjort ett uppdrag, jag har fått pengar, vad ska jag göra nu?"

Ingen vet vad du ska göra nu, för ingen vet vad du pratar om.

Att följa upp de seriösa funderingar om vad du pratar om med: "Känner ni inte till uppdraget?" Utan att ytterligare förklara vilket uppdrag du menar gör att man börjar fundera på huruvida du bara driver med oss, eller om du verkligen tror att vi är tankeläsare.

Jag låter kanske butter, men det är mest för att vet om att du kan skapa bättre trådar än såhär. Det känns som du hittat något du tyckt var intressant, och hafsat ihop en tråd utan att tänka på vad den egentligen ska tillföra. Att du har en lite annorlunda stil på humor jämfört med de flesta på forumet innebär också att det är väldigt svårt att avläsa om du är seriös eller inte när du skriver. Vilket leder till att när dina inlägg inte är tillräckligt utförliga så antar man bara att du skojar. Det händer om och om igen, och det känns som det blir för många onödiga missförstånd.

Så om du vill undvika onödiga missförstånd i framtiden kan det vara värt att tänka på att försöka vara så tydlig som möjligt, korta och snabba svar är inte alltid det rätta. Det här är ett diskussions(nåja)forum där man kan ta sig tid att tänka igenom sina inlägg några sekunder extra, ingen chatt där alla bytt samtalsämne innan de där extrasekunderna tickat vidare så man missar att skriva sitt inlägg. Vi andra bör också tänka på att inte direkt anta att du bara driver så fort det budskap du försöker driva fram blir otydligt för oss.

E RE CHILL!? XD

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kände inte ens till uppdraget. Vad ska jag med 2 mille till nu?

Rätt gött med pengar, men hade varit bra i början. Eller ni kände inte heller till det?

Varför vi inte har nämnt det? Om du menar något storyuppdrag så är det väl klart att någon inte skrivit "JAG GJORDE PRECIS DET OCH FICK DET", du fick pengarna när du gjorde uppdraget precis som alla andra, det är då du ska få pengar. Syftet är ju faktiskt att man ska få pengarna i ordningen som man gör uppdragen, även om du visste om det innan så hade du inte kunnat få pengarna ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, drack lite öl igår och ville vara lite kryptisk och överraska er med en grym nyhet som jag råkade snubbla över.

Var ingen vidare bra ide nu så här dagen efter.

Tänkte att ni inte visste och skulle bli positivt överraskade. Läste att det var ett hemligt uppdrag.

Sorry om jag irriterat nån. (igen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...