Jump to content

GTA V-foton


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

En snubbe vid namn I_DONT_MOD_WTF eller liknande började regna pengapåsar omkring sig. Jag var inte säker på att jag ville plocka några pengar, men om jag ändå kunde komma upp i 3 miljoner hade jag köpt mig en Hydra (för den hade jag nog aldrig orkat spara ihop till och köpa ändå, den är inte värd sina pengar på långa vägar).

Jag kom inte upp i 3 miljoner, men väl 1 miljon. Vad tusan ska jag med den till, det är ju smutspengar. Jag vill inte ha pengarna som delfinansiering till något annat, så vad kan jag bränna den miljonen på istället då?

Jo, förstås...

Spoiler
0_0_1264206_0.jpg

:P

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

En fuskare började drälla fordon (stora jävla flygplan) och karaktärer kring hela stan. Denna stötte jag på innan jag fattade vad det var frågan om och var dugligt förvirrad. Ligger en zombie i bakgrunden.

Dgt2KZpz3EOrMF-AOaKr9Q_0_0_1264760_0.jpg

En vän kraschade in ett plan i mitt (nyförvärvade) hus, vraket landade så att man kunde klättra ut på vingen och få en blick över ägorna.

CTgESJkxYkqegFU6ilfeGg_0_0_1264760_1.jpg

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Alltsåattehh.... Hur kommer jag åt bilder jag tagit med Snapmatic? Trodde att de skulle sparas på min Social Club-profil när man väljer "Save to Gallery", men jag verkar inte kunna hitta de någonstans. Har letat genom hårddisken också efter någon mapp de skulle kunna hamna i, men inte haft mer tur på den fronten.

 

Tack och puss på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltsåattehh.... Hur kommer jag åt bilder jag tagit med Snapmatic? Trodde att de skulle sparas på min Social Club-profil när man väljer "Save to Gallery", men jag verkar inte kunna hitta de någonstans. Har letat genom hårddisken också efter någon mapp de skulle kunna hamna i, men inte haft mer tur på den fronten.

 

Tack och puss på förhand.

Märkligt, det ska dyka upp på din profil på Social Club. Finns det verkligen inget där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märkligt, det ska dyka upp på din profil på Social Club. Finns det verkligen inget där?

Inte vad jag har sett. Jag har visserligen inte letat särskilt mycket. Ska ta en titt när jag kommer hem från jobbet.

 

Edit: "No PC photos matching your search criteria" :(

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte vad jag har sett. Jag har visserligen inte letat särskilt mycket. Ska ta en titt när jag kommer hem från jobbet.

 

Edit: "No PC photos matching your search criteria" :(

Vet inte varför de gjorde så till PC-versionen, men man måste gå in i galleriet i spelet och välja bilderna en och en och klicka på "ladda upp till snapmatic" (eller vad det nu står).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltsåattehh.... Hur kommer jag åt bilder jag tagit med Snapmatic? Trodde att de skulle sparas på min Social Club-profil när man väljer "Save to Gallery", men jag verkar inte kunna hitta de någonstans. Har letat genom hårddisken också efter någon mapp de skulle kunna hamna i, men inte haft mer tur på den fronten.

 

Tack och puss på förhand.

Edit: Det kebab skrev.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

 

LFgZwSnPR0-QXPL_poXRVg_0_0.jpg
Köpte en Fränken Stange och gjorde den så lik Röde Baronen som möjligt. Är rätt nöjd. Hittade även en fälg som ska föreställa järnkorset i Luftwaffe :)

 

n4CUVoMOnEWNl3YhBUdMVw_0_0.jpg
Skaffade även en Hotknife och pimpade den till 30-talsmanér. Det syns knappt på bilden men taket är svart matt och glänser i rödlila. Fälgarna är vinröda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...