Jump to content

GTA V-foton


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Paniken som uppstod när jag spawnade i mitt pyttelilla tvåplatsgarage i Grapeseed och upptäckte att min feta monstertruck jag spenderat ~80 000 på är borta...

0_0_1260551_0.jpg

...byttes genast ut mot ett leende när en bugg gjort att den dök ute på gatan istället. Och inne i garaget när jag gick in för att se efter ;)

EDIT: Fan, vad dum jag var! :o Jag skulle ju ha sålt den! :D

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

VickeX och jag spränger upp öppningen till en gruva för att undersöka lite!

Va? Vänta, kan man gå in där? :o Jag såg den häromdagen och tyckte det såg coolt ut, men jag hade annat för mig så jag tänkte inte på att försöka öppna stället.

Finns det fler ställen (utom vad man ser i av tunnelbanan diamantrånaruppdraget) som man kan göra Urban Exploring i? Kanske värt en egen tråd? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Vänta, kan man gå in där? :o Jag såg den häromdagen och tyckte det såg coolt ut, men jag hade annat för mig så jag tänkte inte på att försöka öppna stället.

Finns det fler ställen (utom vad man ser i av tunnelbanan diamantrånaruppdraget) som man kan göra Urban Exploring i? Kanske värt en egen tråd? :)

Det är ett easter egg där inne. Vilket verkar vara kopplat till michaels mord misterium :) Tror det är det enda stället man kan gå in på. Finns liknande tunnlar som inte går att öppna på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var finns gruvan?

Jag hade mina gissningar, men för att vara säker snokade jag reda på Vaxxors Snapmatic-galleri och hittade följade karta:

http://socialclub.rockstargames.com/member/vaxxor/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/hUCJRroL4UypbaIBr-ad2A

Tryck på kartmarkören så får du se varifrån den är tagen :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade mina gissningar, men för att vara säker snokade jag reda på Vaxxors Snapmatic-galleri och hittade följade karta:

http://socialclub.rockstargames.com/member/vaxxor/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/hUCJRroL4UypbaIBr-ad2A

Tryck på kartmarkören så får du se varifrån den är tagen :)

Juste hade glömt bort att man kan klicka på den där pilen för att se vart fotot är taget :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...