Jump to content

GTA V-foton


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Lite bilder från igår när jag och VickeX lira.

Ingen aning om vad vi håller på med! :lol:

post-9514-0-20909000-1387374592.jpg

VickeX truck Spawnade på broräcket efter ett uppdrag.

post-9514-0-25691700-1387374593.jpg

Körde min egna Deathmatch och glömde att stänga av trafiken, blev en stor pile up :D

post-9514-0-62880900-1387374593.jpg

VickeX försökte landa planet up och ner! haha

post-9514-0-06388200-1387374594.jpg

Sånt här händer när mekanikern inte hittar en typ 5 gånger i rad. Hammare i ansiktet!

post-9514-0-54173700-1387374594.jpg

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd man inte kan ge bort bilar. Ha alla de dyraste bilarna uppgraderade till Max.

Fundera på att göra mig av med alla och sen köpa upp en helt ny uppsättning bilar. Problemet är att bara att det bara finns ett begränsat antal. Borde finnas fler alternativa bilar och fordon för oss som är multimiljonärer.

Som tex monster trucks, ubåtar, jumbojets etc.

Skall ta ett foto på min bilpark idag så ska ni få se vilka jag har.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd man inte kan ge bort bilar. Ha alla de dyraste bilarna uppgraderade till Max.

Fundera på att göra mig av med alla och sen köpa upp en helt ny uppsättning bilar. Problemet är att bara att det bara finns ett begränsat antal. Borde finnas fler alternativa bilar och fordon för oss som är multimiljonärer.

Som tex monster trucks, ubåtar, jumbojets etc.

Skall ta ett foto på min bilpark idag så ska ni få se vilka jag har.

Man lär ju antagligen i princip kunna ge bort bilar i framtiden när Pink Slip bets kommer.

Att de läckta telefonsamtalen är äkta tvekar jag inte en sekund på... sen om det blir en gratis uppdatering eller DLC som kostar är en annan fråga. Svårt att säga hur lång tid det tar innan det kommer också, men eftersom att ljudfilerna redan finns i spelet tycker man ju att det inte borde vara allt för långt bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man lär ju antagligen i princip kunna ge bort bilar i framtiden när Pink Slip bets kommer.

Att de läckta telefonsamtalen är äkta tvekar jag inte en sekund på... sen om det blir en gratis uppdatering eller DLC som kostar är en annan fråga. Svårt att säga hur lång tid det tar innan det kommer också, men eftersom att ljudfilerna redan finns i spelet tycker man ju att det inte borde vara allt för långt bort.

läckta telefonsamtalen??

Ja, jag kommer lätt ge bort mängder av bilar så fort det går

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, var tvungen att dubbelposta för alla bilderna tillåts inte i en post.

Detta är då min bilpark.

Bild:

1) Detta är den legendariska Dominatorn som jag sålde för att tjäna pengar när jag höll på med det. har ju slutat i bilbranchen kan man säga. ^_^ En fin och vacker bil men tyvärr helt värdelös när man kör den.

2) Vet helt ärligt inte vad detta är för bilar, eller om de ens är bra. De är nog de första som kommer ryka när jag uppdaterar.

3) detta är då min motorcykel. Den är ju i crom den med, precis som alla mina bilar. Först var det för att jag gillade färgen, men såg jag andra färgkombinationer som var sjukt mycket snyggare, sån där komifärg tex där det ser ut som om bilen har olika färger. Men i och med att crom är dyrast har jag kört på den för att flasha lite. -_-^_^

4) Här kommer vi till lite roliga bilar.

Den första är den där offroade bilen. mest som en kul grej och den andra är den där gamla racingbilen. Och det är till den sortens bilar jag funderar på att byta min bilpark till. Spränga bilarna jag har nu, och ersätta dem med enbart gamla bilar.

5) är min älsklingar, snabba gryma lättkörda monster. Tyvärr saknas Addern. En sån har jag givetvis med. Också i crom.

Troligtvis byter jag som sagt ut allt och kör på de gamla sportbilarna då jag verkligen fattat tycke för dem.

vad tycker ni, om bilar och min ide om att byta ut dem? :)

post-7900-0-87937400-1387668597.png

post-7900-0-92984600-1387668598.png

post-7900-0-71660800-1387668599.png

Redigerad av Vice.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick inte plats med alla bilderna i en post. Där av dubbelposten

Sedan är jag ju ägare till alla Flygplan, helikoptrar, lastbilar, båtar som finns att köpa.

Men det tar för lång tid att fotografera.

Vill ni se nån speciell så hojta till så kan jag ordna en bild. =)

post-7900-0-31520600-1387668655.png

post-7900-0-76953900-1387668655.png

Redigerad av Vice.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Föga imponerande. Det är ju inte ens crome på dem. Varför har du inte det?

:rolleyes: … måste säga att blanda chrome och rosa kan vara bland det absolut fulaste jag sett, i det här fallet har Vaxxor bättre smak. Sen' handlar det ju inte om att flasha med att chromea alla sina fordon, eventuellt en eller två men inte alla, varför inte testa din artistiska ådra och modda något som är snyggt på något annat sätt?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:rolleyes: … måste säga att blanda chrome och rosa kan vara bland det absolut fulaste jag sett, i det här fallet har Vaxxor bättre smak. Sen' handlar det ju inte om att flasha med att chromea alla sina fordon, eventuellt en eller två men inte alla, varför inte testa din artistiska ådra och modda något som är snyggt på något annat sätt?

Självklart är rosa och chrom fult. Men det finns en orsak, har du sett min karaktär...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...