Jump to content

GTA V-foton


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Kan vi försöka vara lite ontopic? Vill se mycket fler bilder, för spelet är verkligen vackert! :D

Här är ett gäng bilder jag tagit de senaste dagarna.

0_0_1252002_0.jpg

0_0_1252002_1.jpg

0_0_1252002_2.jpg

Gick och kollade på alla stjärnor på ena sidan av Vinewood Boulevard och även om inte alla stjärnor hade någonting på sig så var det bra många (säkert 50-75%) som hade kända namn både från 3D och HD-generationen. Tog bilder på de jag kände igen (tror dock att alla namn där är från tidigare GTA-spel)

0_0_1252002_6.jpg

Mitt första besök uppe på Mt. Chiliad. Cyklade, och det var en mäktig känsla när man kom upp till toppen!

Sen lyckades jag köra cykeln över balkarna och upp på taket till linbanestationen precis då solen kom upp.

En liten olycka på motorvägen efter att jag trodde att det var Franklin som körde om mig.

Det visade sig att det var någon annan!

Typiskt Trevor.

Typiskt Trevor!

0_0_1252002_10.jpg

0_0_1252002_12.jpg

0_0_1252002_14.jpg

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu hände det precis en rolig grej, jag stog och fota lite random på Vinewood Boulevard och pratar med kärringen som står där, jag står med kameran i högsta hugg och kollar bak i ren slump mot min bil och ser att en liten snorig hipster sitter i min bil!!(!!) Försökte självklart få bild på honom men får panik och slänger iväg honom och han hinner springa iväg. Min bil va så skadad så att han inte kunde komma iväg.

Så jag bestämde mig för göra upp en fälla, hämtar snyggaste bilen i garaget och gömmer en sticky bomb som en säkerhetsåtgärd och står vakt, satt mig här för att skriva och då, då jävlar nappar det! Hör en sports bil dra iväg och kollar i panik bak och bilen är borta, men ser att HON har fastnat i trafiken och jag springer dit och försöker återigen ta bild men misslyckas. Målet va ju att fånga gärningsmannen på bar gärning! Har inte hänt mig någon sånt sedan SA därför blir jag fan glad!:D

post-17624-0-65811300-1379977297.jpg

Redigerad av Kingkill555
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni märkt att de tagit bort det randiga/blurriga/mörkra filtret?

Sen har jag två olika scener där jag tog två bilder var. Vilka är snyggast? A1 eller A2, samt B1 eller B2?

Skönt att filtret är borta, bilderna ser mycket renare ut nu.

Sedan tycker jag A1 och B1. Båda B-bilderna är lika bra, men stängslet som man ser nere i högra hörnet på tvåan fick mig att välja ettan. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roadtrip to find more stunt spots!

Number 1 rule for roadtrip: Kör efter trafikregler. Det blir mysigare så

0_0_1252370_0.jpg

Första stopp på roadtripen! Tack eXotic för tipset!

0_0_1252370_1.jpg

Efter en del stuntande insåg jag att min bil blivit bortbärgad. Antar att man inte fick parkera bredvid scen. Tur att det var nedförsbacke hela vägen till vehicle impounden.

0_0_1252370_2.jpg

Medans jag skrev på papper och betalade böterna för att hämta ut bilen blev min cykel stulen, så jag fick ta bilen tillbaka till halfpipen och hämta en ny.

Men nu är det snart natt.

0_0_1252370_3.jpg

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dag 2:

Vann en bmx-tävling och sålde gammel-bettan, så nu köpte jag mig något mer passande för offroad åkning. Cykeln är med där bak, syns knappt.

0_0_1252383_0.jpg

Jag fick parkera bilen hos en gammal bonde i hans lada, och sen begav jag mig ut i bergen för att free roama med bmxen, här kommer lite bilder:

0_0_1252383_1.jpg

0_0_1252383_2.jpg

0_0_1252383_3.jpg

Det här får bli nattens sovplats. Man kan inte vara kräsen när man är på resande fot!

0_0_1252383_4.jpg

Redigerad av Wu Zi Mu
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dag 3:

Den här mannen som så snällt skulle hålla koll på min nya bil hade sålt den och använt upp pengarna.

I gentjänst stal jag hans bil och satte eld på hans hus.

0_0_1252388_0.jpg

Här avslutar vi dag 3, redo att freestyla spot nr 2!

0_0_1252388_1.jpg

Let me know if u like.

Kanske borde jag ha startat en egen tråd egentligen, då jag lär fortsätta ifall det är av intresse.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...