Jump to content

Payday 2


Mark
 Share

Recommended Posts

"Perfect" Bank Heist Gold Overkill gone wrong/right.

Här poserar mina kumpaner med 12(!) bodybags . Jag vet inte hur vi lyckades med detta, allting gick fel när vi skulle råna banken. Alla vakter + ett gäng civila strök med under blodbadet. Vi skrapade ändå ihop ca 300k, men det kunde ju ha gått lite mer smärtfritt.

Naturligtvis så lastade vi skåpbilen full med alla bodybags, 'cause why the hell not.

bCaBmFp_1250314_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Kommer ju rätt stora och rätt bra uppdateringar till spelet iaf. Förra veckan kom en helt ny heist också, gratis. Lite väl tråkig heist kanske, men fortfarande tilläg. Tyvärr så har jag helt slutat spela då jag har klarat allting och är level 100. Tycker det behövs mera content i spelet just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 1 year later...

På riktigt? Fan, jag var faktiskt bra sugen på att investera i Starbreeze för ett par år sedan men jag kände att jag inte hade tillräckligt med kunskap för att ge mig in i det.

Introducerades för 50 öre styck i september 2012 och ligger i skrivande stund på 12,50 kr :P Med all-time-high på 16,50. Själv ligger jag ungefär 150 % upp än så länge. :D 

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

All right, jag ska börja spela Payday 2 igen. Jag har köpt en ny dator, jag saknar Payday, nu är det dags! Det enda dilemmat är att mina vänner är den där typen som bara kan spela ett spel åt gången, så så fort det kommer ut något nytt så kan de inte längre spela det de spelade för en månad sen... Så, jag söker folk att lira med! Någon som är intresserad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...