Jump to content

Amy's Baking Company


Gäst
 Share

Recommended Posts

Skiten har varit all over reddit under en tid nu. Bestämde mig för att kika på avsnittet... what the fucking fuckity fuck är det här för människor?!

För er som inte vet, ABC var med i US Kitchen Nightmares, deras avsnitt sändes i förra veckan. Det är den första restaurangen som Gordon Ramsay har lämnat utan att ha hjälpt.

Efterspelet fortsatte med att efter att avsnittet sänts så satt dom och svarade på meddelanden på sin Facebook-sida.

cqgzoLJ_1247879_0.png

Är någon intresserad av mer så finns det en subreddit som täcker det mesta. /r/amysbakingcompany

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite sjukt ändå att jag som sällan kollar på Gordon Ramsay snubblade in på det där avsnittet på Youtube för några dagar sedan. Trodde att det var en gammal klassiker tills Reddit exploderade med ABC-referenser härom dagen. Det ska bli väldigt intressant att se hur detta fortlöper.

Detta är ju bara så sjukt bra TV, bättre än Jersey Shore och Jerry Springer, hela situationen påminner ju om Evas städ-grejen här i Sverige.

Är det företaget som började härja i en tråd på flashback?

Edit, hittade: Petras städ - en bluff :D

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite sjukt ändå att jag som sällan kollar på Gordon Ramsay snubblade in på det där avsnittet på Youtube för några dagar sedan. Trodde att det var en gammal klassiker tills Reddit exploderade med ABC-referenser härom dagen. Det ska bli väldigt intressant att se hur detta fortlöper.

Är det företaget som började härja i en tråd på flashback?

Edit, hittade: Petras städ - en bluff :D

Ah, Petras var det, haha, japp. Snubben fick ju sin verksamhet körd åt helvete, sin hemsida hackad och sin radio kapad. Sjukt roligt och rätt åt honom.

Det verkar som om den har gått under, däremot faller ju allt på http://petrasstadservice.se/ ... haha, vad fan är det för motto? "Städning ger glädje".

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Gof, jag blev hooked på Kitchen Nightmare nu :3

Se den brittiska istället, den är mycket bättre än den här skiten. Kitchen Nightmares är ytterligare ett utmärkt brittisk tv-koncept som amerikanerna har lyckats förstöra genom att fördumma det och anpassa det till mainstream-publiken. Det är tragiskt att allt måste vara så sensationellt, fejkat och överdrivet för att gå hem hos amerikanerna.

http://www.youtube.com/watch?v=OdMziG_RobU

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se den brittiska istället, den är mycket bättre än den här skiten. Kitchen Nightmares är ytterligare ett utmärkt brittisk tv-koncept som amerikanerna har lyckats förstöra genom att fördumma det och anpassa det till mainstream-publiken. Det är tragiskt att allt måste vara så sensationellt, fejkat och överdrivet för att gå hem hos amerikanerna.

http://www.youtube.com/watch?v=OdMziG_RobU

Oj, nu slår det mig att det bara är den amerikanska modellen av Ktichen Nightmares som jag har slötittat på på TV. Riktigt synd, för den är ju som en parodi av originalet när man jämför!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...