Jump to content

GTAV släpps 17/9-2013


Mark
 Share

Recommended Posts

Jag väntar fortfarande på de heliga 5 orden: "Will be released for PC". Go ahead, complain about your late PS3 and Xbox releases...

Du får nog din PC version 2014 :)

--------------

Aja vi får se det från den ljusa sidan. Vi har iaf ett datum att se fram emot nu och sommaren går snabbt!

Men tycker det var lite klumpigt av Rockstar att gå ut med "SPRING 2013" eftersom det verkar vara stora problem som skapar denna försening. Förhoppningsvis förstår Rockstar att vi blivit lite besvikna och läker såren med lite bilder och kanske en trailer.

Hoppas på det!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Och alla trodde att slutet närmade sig.

Oh well. Om detta betyder att de kan spara ett par funktioner som de kanske annars skulle behöva skippa och overall får spelet att flyta på bättre, se snyggare ut och generellt bara vara mer polerat så är det väl för det bästa.

Edit: Eller så kommer Microsofts nästa konsol tidigare än förväntat och GTA V är en launch-titel. Hoppas inte.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja vi får se det från den ljusa sidan. Vi har iaf ett datum att se fram emot nu och sommaren går snabbt!

Men tycker det var lite klumpigt av Rockstar att gå ut med "SPRING 2013" eftersom det verkar vara stora problem som skapar denna försening. Förhoppningsvis förstår Rockstar att vi blivit lite besvikna och läker såren med lite bilder och kanske en trailer.

Hoppas på det!

Nog lär dom hinna ut med fler trailers och bilder, speciellt nu när dom får mer tid på sig att marknadsföra spelet, men det känns mer som pungsparkar nu när man trodde att man skulle sitta med spelet i vår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag heller, men visst hade det vart typiskt :P

Är Rockstar så onda att dom sparkar in vår sista kula också så skulle det vara för jävligt!

Skulle vara intressant att veta vad som faktiskt skapade den här förseningen. Jag menar, när man läser det dom skrivit så verkar det vara något stort som inte fungerar. Såg dom inte det problemet innan eller är det något nytt som kom nu i Januari?

Att gå ut med teasern Spring 2013 var kanske lite dumt planerat från deras sida om spelet fortfarande har så mycket jobb kvar. Det är som Merkky säger, det känns som en pungspark att inte få spelet till våren nu efter att dom gått ut med det för inte så länge sen.

Aja, Februari nästa månad, Mars, April, Maj. Sen har jag lov från skolan och börjar i Augusti igen. Och som vi alla vet så går sommaren snabbt och Augusti, september kommer bara flyga förbi. Får se det från den ljusa sidan att man får mer tid till att ha ett liv under sommaren och sitta inne och spela på hösten ^_^

Men jag som alla andra hatar väntan på nya GTA spel.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Rockstar så onda att dom sparkar in vår sista kula också så skulle det vara för jävligt!

Skulle vara intressant att veta vad som faktiskt skapade den här förseningen. Jag menar, när man läser det dom skrivit så verkar det vara något stort som inte fungerar. Såg dom inte det problemet innan eller är det något nytt som kom nu i Januari?

Att gå ut med teasern Spring 2013 var kanske lite dumt planerat från deras sida om spelet fortfarande har så mycket jobb kvar. Det är som Merkky säger, det känns som en pungspark att inte få spelet till våren nu efter att dom gått ut med det för inte så länge sen.

Aja, Februari nästa månad, Mars, April, Maj. Sen har jag lov från skolan och börjar i Augusti igen. Och som vi alla vet så går sommaren snabbt och Augusti, september kommer bara flyga förbi. Får se det från den ljusa sidan att man får mer tid till att ha ett liv under sommaren och sitta inne och spela på hösten ^_^

Men jag som alla andra hatar väntan på nya GTA spel.

Jag tror att det är mycket möjligt att de stötte på en stor bugg eller ett gäng buggar och om de skulle släppa spelet nu i vår så skulle de behöva välja mellan att skippa vissa funktioner de höll på att jobba med för att fixa buggarna och kunna ha tid att polera spelet.

Enligt mig låter det som ett rimligt antagande men det är ju omöjligt att veta då de inte säger och ingen vet exakt hur de jobbar på Rockstar North.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur deppigt det än må bara med förseningen så är jag iallafall glad att man fått ett datum och att de "bara" blev 4månaders försening.

GTA IV skulle ju släppas tidig höst först ju, va nog t.o.m datum satt, och sen försenades det runt 6 månader till Mars året därpå.

nu när dom satt detta datumet så hoppas jag verkligen inte att de blir fler förseningar, för då blir jag galen. och som tröst hoppas jag på mkt trailers och bilder.

hursomhelst så är jag 120% säker på att detta kommer va värt väntan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...