Jump to content

Trailer #2 analys!


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Oj wow säger jag bara, får se den några fler gånger. Verkar ju bättre än första trailern.

I början så kändes det lite The Sims 3 faktiskt ^^ Troligen för att man har en familj med fru och barn. Resten var coolt.. man känner ju bara att man vill ha spelet nu!

Jag lyssnar förövrigt inte så mycket på Stevie Wonder, men jag blev sjukt glad när jag hörde att det var en låt med honom i trailern. Jag gillar också hur Rockstar lyfter upp gamla godingar för de yngre generationerna.

Redigerad av Ferno
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja.

--

Jag är inne på samma spår som samuelszon; det såg väl helt okej ut men OMG-effekten uteblev. "Stuntsen" gav mig små Just Cause-vibbar...

Vad heter låten?

Jag måste säga att jag var lite besviken över trailern. Inte sakerna i den, men just filmen i sig var väl lite... Tråkig?

Jag såg iallafall att det finns nån form av japansk restaurang/sake-bar när Michael sitter och pratar med sin son om "bounce". Namnet? Nut-Saki :D

iyrRGbQ0oeVQO_1242350_0.gif

  • Gilla 7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är helt nöjd av trailern! Nu har man sett lite action i videoform istället för bara bilder och det ser grymt kul ut! Gillar verkligen att Rockstar har tagit in gamla bilar igen och plusat på lite nya, kommer bli intressant att se hur stor fordonslistan är.

Folk klagar på att dom är besvikna, men jag fattar inte det. Det här spelet kommer bli gyrmt, om inte det bästa GTA som släppts. Vilket jag starkt tror på.

Saker jag tänkte på under trailern.

När Trevor kör jeepen ur planet, la ni märke till hur högt uppe planet var och att man bara såg öken? kartan måste vara enorm. Kan man köra det planet senare i spelet?

Tyvärr tror jag faktiskt inte på vehicle customization i det här spelet. Men har inte gett upp hoppet än.

IGN killarna pratade om uppdraget när Michael åker ner efter huset med rep och sa att man hoppar ner för flera våningar i huset och att det är folk som arbetar och går runt på insidan. Betyder detta att man kan gå in utanför uppdraget?

Äntligen åker stora fordon på vägarna, som bussar, långtradare och liknande. Sjukt nice att se en mer levande stad igen!

När man kommer till Trevors del av världen så ser man massor av paraboler och liknande bakom det gröna huset. gissar att det är en bar. Betyder detta att det finns stället som area 51 igen?

Det här spelet kommer bli grymt!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker såklart precis som alla andra att GTA V kommer bli fett coolt, men jag måste stå fast vid att denna trailer var rätt lamt utförd med tanke på att det gått ett helt år sedan vi fick någon video senast. Ja, det är häftigt med både helikoptrar, tåg, tåg, tåg, tåg och tåg samt det där rep-på-byggnad-uppdraget som jag nästan redan tröttnat på. Men videon är faktiskt inte så häftig som man kunde hoppas på.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker såklart precis som alla andra att GTA V kommer bli fett coolt, men jag måste stå fast vid att denna trailer var rätt lamt utförd med tanke på att det gått ett helt år sedan vi fick någon video senast. Ja, det är häftigt med både helikoptrar, tåg, tåg, tåg, tåg och tåg samt det där rep-på-byggnad-uppdraget som jag nästan redan tröttnat på. Men videon är faktiskt inte så häftig som man kunde hoppas på.

Jag håller inte med dig alls. Tycker trailern var fylld utav grejer man saknade i första, bilkrockar, vapen som avfyras, HUND, mer jävla tempo men ändå lite introduktion utav våra tre protagonister. En PERFEKT trailer enligt mig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan är hur mycket vill vi egentligen se? När det gäller open world spel så är det roligast och utforska och hitta saker själv. Jag tycker inte trailers och bilder ska innehålla allt för mycket.

Jag hoppas verkligen rockstar har massor kvar som vi inte har sett än och som vi själva kommer hitta då vi spelar spelet. T.ex fordon, platser, utrustning och olika saker man kan göra ect. Jag är helt nöjd med infon vi fått under denna månad och skulle lätt kunna vara utan mer nu tills releasen! Kanske några fina bilder då och då!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...