Jump to content

Trailer #2 analys!


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

See no evil, speak no evil, hear no evil.

Vi håller inte med er. OMG/WOW-effekten uteblev? HUR?! Ser ju extremt grymt ut.

Can't freaking wait.

Jaha, det var allt. Jag trodde han syftade på något i mitt inlägg i relation till Henkis inlägg.

Ber om ursäkt för att jag yttrade min personliga åsikt och inte stämde in i hyllningskören men ärligt talat gjorde den här trailern mig varken speciellt hypad eller upprymd... Lite bättre grafik, snofsigare bilar, några gangsters, fallskärmshoppning... Ho-hum.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, det var allt. Jag trodde han syftade på något i mitt inlägg i relation till Henkis inlägg.

Ber om ursäkt för att jag yttrade min personliga åsikt och inte stämde in i hyllningskören men ärligt talat gjorde den här trailern mig varken speciellt hypad eller upprymd... Lite bättre grafik, snofsigare bilar, några gangsters, fallskärmshoppning... Ho-hum.

Vad hade du velat se i trailern istället?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad hade du velat se i trailern istället?

Mja, jag vet inte riktigt. Jag säger ju inte att spelet ser dåligt ut, det blir säkert bra, men just nu har jag bara inte den där längtan och wow-känslan man brukar få när ett nytt GTa är på väg och trailern gjorde inget för att ändra på det. Jag håller kanske på att bli gammal eller också har jag redan sett "allt" och blir inte längre imponerad.

En sak som stör mig är att de fortsätter köra tråkiga gubbar i huvudrollerna. Nu har vi passerat 10 GTA-spel och fortfarande har vi inte haft en enda kvinna som spelbar karaktär. Att V uppenbarligen kommer ha TRE huvudkaraktärer och att det blir TRE MÄN är uselt. Zzzz... Förstår inte varför Rockstar inte vågar satsa på en kvinnlig huvudroll - det skulle ge spelen ett helt nytt perspektiv och nya möjligheter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, det var allt. Jag trodde han syftade på något i mitt inlägg i relation till Henkis inlägg.

Ber om ursäkt för att jag yttrade min personliga åsikt och inte stämde in i hyllningskören men ärligt talat gjorde den här trailern mig varken speciellt hypad eller upprymd... Lite bättre grafik, snofsigare bilar, några gangsters, fallskärmshoppning... Ho-hum.

Givetvis har jag inga problem med din eller Henkis åsikt, kan förstå att trailern inte var vad många väntat sig. Det var jag som inte kunde låta bli att ta tillfället i akt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var väl en okej trailer. Jag hade inga direkta förhoppningar på nånting utan är nöjd med det som visades, och det ser mycket lovande ut. San Andreas-stilen syns klart och tydligt, och det jag reagerade mest över var storleken på spelet. I en scen ser man bara stad och i en annan bara öken och det är inte över några små områden precis.

Istället för att läsa alla analyser här och där så gick jag istället själv igenom trailern och gjorde mina egna observationer, en kul detalj var tatueringen på Trevors hals med texten "cut here" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Rockstar har nämnt att pengar kommer vara en viktig sak i V och att vi kommer få spendera pengar på mer sätt nu.

Då tänkte jag på trailern och hur ofta kläderna var annorlunda. Trevors vita t-shit blev bara skitigare och skitigare. Betyder detta att kläderna kommer slitas? Jag menar tänk på det. Man kommer kunna ta av sig så man bara har kalsonger. Vore det inte lite ballt då om kläder faktiskt gick sönder?

Tänk om man blir påhoppad av en vakthund, fattar eld eller flyger ur en bil i hög fart. Kläderna kanske tar skada så man måste köpa nya efter ett tag eller byta plagg i garderoberna? På så sätt hade ju alltid pengar varit nödvändigt också!

Men jag vet inte, bara en tanke som slog mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rockstar har nämnt att pengar kommer vara en viktig sak i V och att vi kommer få spendera pengar på mer sätt nu.

Då tänkte jag på trailern och hur ofta kläderna var annorlunda. Trevors vita t-shit blev bara skitigare och skitigare. Betyder detta att kläderna kommer slitas? Jag menar tänk på det. Man kommer kunna ta av sig så man bara har kalsonger. Vore det inte lite ballt då om kläder faktiskt gick sönder?

Tänk om man blir påhoppad av en vakthund, fattar eld eller flyger ur en bil i hög fart. Kläderna kanske tar skada så man måste köpa nya efter ett tag eller byta plagg i garderoberna? På så sätt hade ju alltid pengar varit nödvändigt också!

Men jag vet inte, bara en tanke som slog mig!

Håller en sådär 5-6 tummar och tår för att inget åt det hållet är med i något gta under min levnadstid!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ju varit häftigt ju! :o

Typ lika ball som om någon ringde 15/minuten för att han vill bowla, oh wait!

Haha, skämt å sido, jag byter gärna kläder och älskar alla små extra detaljer som på något vis kan förlänga spelets livslängd, men det går lite emot charmen med sandbox-lir att tvingas göra saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Typ lika ball som om någon ringde 15/minuten för att han vill bowla, oh wait!

Haha, skämt å sido, jag byter gärna kläder och älskar alla små extra detaljer som på något vis kan förlänga spelets livslängd, men det går lite emot charmen med sandbox-lir att tvingas göra saker.

Tycker det skulle vara ganska roligt om man fick skador i kläderna efter skott, hundbett och liknande saker. Samma sak med smutts efter öken/skogen.

Men förstår också hur du menar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...