Jump to content

Vad i...?-tråden


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Ibland hamnar vi på sidor och/eller videor som vi inte kan förstå faktiskt är på riktigt. Utöver Jerry Springer, vill säga. Den här tråden är tillägnad allt som vi råkar hitta som får oss att kisa med ögonen och rygga tillbaka några snäpp. Världens alla konstiga människor och deras vanor.

Jag öppnar starkt med en kvinna som dricker sitt urin dagligen!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland hamnar vi på sidor och/eller videor som vi inte kan förstå faktiskt är på riktigt. Utöver Jerry Springer, vill säga. Den här tråden är tillägnad allt som vi råkar hitta som får oss att kisa med ögonen och rygga tillbaka några snäpp. Världens alla konstiga människor och deras vanor.

Jag öppnar starkt med en kvinna som dricker sitt urin dagligen!

http://www.youtube.com/watch?v=P4jhLaGhXwg

Vad fan tänkte hon?

"Hmm undrar vad piss smakar *dricker* Hm det var inte så farligt som jag trodde. Tror nog jag ska göra det här till min nya sak och fortsätta. Jag klarar detta!"

Redigerad av VaXXoR
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan tänkte hon?

"Hmm undrar vad piss smakar *dricker* Hm det var inte så farligt som jag trodde. Tror nog jag ska göra det här till min nya sak och fortsätta. Jag klarar detta!"

Hon började dricka för att hålla sig frisk. Ha... ha...

Siana: UUURK, tänker inte ens titta på den första, men den andra är så hjärtskärande att titta på : ( Stackars familjen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde att jag tålde det mesta å internets härdande men det där kunde jag inte ens se klart... klöktes, blundade och höll för öronen...

... och sedan såg jag posten med urinvideon. Vilken sjuk serie.

Hahahaha, katten ser livrädd ut. Vad roligt det hade varit ifall den var levande.

NETHERLANDS_1236752_1.jpg

Blev sjukt besviken när jag läste att den var död.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Han kan inte vara på riktigt? blink_1182591_0.gif Det är väl nåt konstprojekt antar jag.

Edit: Finns ingen Alex Wasim folkbokförd i Sverige (om han inte har skyddad identitet eller liknande förstås - men det är ju inte så troligt)

Edit 2: Äh, klart som fan att det inte är på riktigt. Hur kunde jag gå på detta..

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 10 years later...

Bump. Letade efter en WTF-tråd och kan passa på att ge denna tråd lite mjukare content än ovanstående.

Vad fan är det för reklam vi har på forat just nu? Den är beskuren så skevt att jag inte ens med livlig fantasi fattar vad det handlar om. Men tänker inte gå in och kolla. 😅

IMG_3266.thumb.png.7b61bcd6e8b1da584cbc4ea88b4954fd.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...