Jump to content

Tobias Pettersson (Topp3) finns inte med oss längre R.I.P


Sniper
 Share

Recommended Posts

Usch, såg tråden i morse men har inte hunnit läsa igenom riktigt förrän nu. Förbannat tragiskt och tråkigt. :( Även om jag inte hade någon större relation till Tobias så uppfattade jag alltid honom som en väldigt trevlig kille med glimten i ögat. Vila i frid, Topp3!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäklar, från att tråden hette "vad hände med topp3" till "Tobias Pettersson (Topp3) finns inte med oss längre R.I.P". Det var inte roligt att läsa, riktigt tråkigt, hade ingen direkt forum relation med honom, mer än att man såg lite inlägg här och där, men vill minnas honom som en glad och hjälpsam forumit.

Vila i frid!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Väldigt sorgligt. "The big Vercetti" (som han kallade sig på den tiden) var en av de första gtasajtare jag blev "kompis" med sommaren 2003 och tillsammans var vi mod-kollegor på skribbs forum under några år. Han var också en av få forumiter som jag hade sporadisk kontakt med utanför forumen, även om det dock avtog med tiden... Tack för alla minnen och diskussioner, Tobbe. Din tröja hänger i forumtaket.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...