Jump to content

Release Juni? plus karta över san andreas (GTA 5) [Bekr. fake]]


sonik
 Share

Recommended Posts

Ser mer ut som "235$". För övrigt hoppas jag innerligt att detta är fejk, det går verkligen totalt emot mina förväntningar..det ser fantastiskt litet och tråkigt ut.

Det är fake, det du skrev nu är ett annat bevis, dollartecknet ska vara före siffrorna, och har varit det i alla GTA-spel hittills, så det skulle de inte fucka up på.

För övrigt drömde jag om kartan inatt och att den var myyyyycket större. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker ändå att den såg ganska trovärdig ut. Och liten? Jag håller inte med om att den skulle varit liten. Den kanske ser liten ut men man måste ju beakta storleksförhållandena; se bara t.ex. hur tätt nätverket av kvarter är i "Los Santos". Nåväl, kartan var ju fake iaf så, onödigt att spekulera...

Jag tvivlar f.ö. starkt på att V släpps tidigare än 2013; OM det skulle komma ut 2012 borde vi ha en officiell releasedate nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tvivlar f.ö. starkt på att V släpps tidigare än 2013; OM det skulle komma ut 2012 borde vi ha en officiell releasedate nu.

Why?

Revealtrailern för GTA IV kom ut 31 Mars 2007 och den visade inget release-datum. Att releasedatumet var 17 Oktober 2007 fick vi reda på först senare. Sen blev releasen såklart uppskjuten, men det är en annan sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Why?

Revealtrailern för GTA IV kom ut 31 Mars 2007 och den visade inget release-datum. Att releasedatumet var 17 Oktober 2007 fick vi reda på först senare. Sen blev releasen såklart uppskjuten, men det är en annan sak.

Det första som kom med IV var väl ändå en sida med enbart en logga och ett releasedatum? Sen att spelet försenades i evigheter, men jag minns den där sidan fruktansvärt väl. Efter det kom revealtrailern!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det första som kom med IV var väl ändå en sida med enbart en logga och ett releasedatum? Sen att spelet försenades i evigheter, men jag minns den där sidan fruktansvärt väl. Efter det kom revealtrailern!

Det revealades med IV-logon och en countdown på rockstars hemsida. Countdownen räknade ner till den första trailern, och den första trailern avslöjade inget releasedatum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Why?

Revealtrailern för GTA IV kom ut 31 Mars 2007 och den visade inget release-datum. Att releasedatumet var 17 Oktober 2007 fick vi reda på först senare. Sen blev releasen såklart uppskjuten, men det är en annan sak.

IV utannonserades dock redan på våren 2006, att R* nu släppte en trailer i samband med utannonseringen tror jag inte man ska lägga alltför stor vikt vid. Dessutom ska ju R* släppa Payne under sommaren 2012 eller vad det var.

Läser f.ö. på wikipedia:

On 8 November, Take-Two's second quarter financial earnings report included an update on future product launch dates, with the newest game to be added to the list was the GTA V, which carried a "TBA" release. All the games on Take-Two's latest product launch schedule bar GTA V are listed as planned for release by the end of the company's 2013 fiscal year, which runs until March 31, 2013.

Jag tror på höst 2013.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det revealades med IV-logon och en countdown på rockstars hemsida. Countdownen räknade ner till den första trailern, och den första trailern avslöjade inget releasedatum.

Trailernedräkningen kom senare, vill jag minnas! Jag minns skarpt en svart sida med enbart en IV-logga och ett datum innan det kom någon trailer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...