Jump to content

Release Juni? plus karta över san andreas (GTA 5) [Bekr. fake]]


sonik
 Share

Recommended Posts

IV utannonserades dock redan på våren 2006, att R* nu släppte en trailer i samband med utannonseringen tror jag inte man ska lägga alltför stor vikt vid. Dessutom ska ju R* släppa Payne under sommaren 2012 eller vad det var.

Läser f.ö. på wikipedia:

Jag tror på höst 2013.

Har Rockstar någonsin tidigare officiellt annonserat ett spel och släppt första trailern för det två år innan det officiella releasedatumet?

Visst blev GTA IV (med logo) officiellt i 2006, men trailern, screenshot och marknadsföring kom inte för ens efter den första trailern som kom sent i Mars 07. Då var det mindre än ett år kvar tills spelet egentligen skulle släppas.

Folk hade redan länge väntat på en announcement av GTA V och många trodde att spelet skulle annonseras tidigt 2010 för att sedan komma någon gång under våren 2011. Jag tror inte att Rockstar skulle visa en så saftig trailer två år innan spelet kommer. Folk hinner tappa intresset redan vid ett års väntetid.

Jag tror och hoppas vidare på höst 2012.

Ytterligare en anledning till varför det skulle komma då är väl att om spelet skulle komma 2013 så känns det mycket troligt att Rockstar skulle ha väntat med att offentligöra GTA V tills Max Payne 3 släppts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...