Jump to content

Fakta från den första trailern


Jacker
 Share

Recommended Posts

- Besprutningsflygplan kan ses i trailern samt bönder vilket uppenbarligen betyder att landsbyggden utgör en relativt stor del av spelet

Nej, det betyder bara att det finns bönder och besprutningsflygplan i spelet. Inte att de "utgör en relativt stor del" av det.

Polisbilen har mottot "Obey & Survive" påklistrat! :D

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://tinypic.com/view.php?pic=14kwu9h&s=5

Det sitter ungdomar(?) uppe på bilen (har glömt vad det heter? trailern?) på den här bilden - http://oi44.tinypic.com/14kwu9h.jpg

Fatta köra på en sådan bil i maxhastighet. Folk lär flyga åt alla möjliga håll. Kan man själva sätta sig där må tro?

Kicken gave me an idea post saved :naughty::rolleyes::shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trailern ser lite suddig ut... Jag hoppas verkligen inte att det används blur (eller vad tusan det är?) som i GTA IV där allt var extremt suddigt i jämförelse med TboGT som förändrade skärpan enormt.

Nej, det betyder bara att det finns bönder och besprutningsflygplan i spelet. Inte att de "utgör en relativt stor del" av det.

Polisbilen har mottot "Obey & Survive" påklistrat! :D

Men.. jag har en känsla av att om det finns någon landsbyggd överhuvudtaget, vilket det uppenbarligen gör utifrån det vi vet från trailern, så tror jag att Rockstar kommer att göra det ordentligt.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

evcm8h_1223268_0.jpg

v3lz02_1223268_1.jpg

Mycket intresant. Det är ju inte säkert att berättarrösten är den man spelar men att den har en mycket viktig roll ändå.

Om den äldre mannen är Tommy Vercetti så hade det klart varit kul men jag vågar inte hoppas, med tanke på att GTAIV totalt saknade några karaktärer från de gammla spelen utan mer hintade om att det var en reboot av GTA världen. Har de lyssnat på fans önskan om att återse klassiska gammla karaktärer eller kommer de hålla fast vid att de gammla spelen är ett avslutat kapitel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...