Jump to content

GTA V-forum


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Vore det inte bra med ett GTA V-forum redan nu, där spekulationer och nyheter kan diskuteras? Det kanske kan locka till några nya användare bland alla de som googlar runt efter info om GTA V.

Fast ja det väckte ju inte mycket liv när vi fick IV forumet så vitt jag minns så fick vi knappt nå nya medlemmar men kanske kan nya GTA ta vänding nu och locka fler medlemmar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast ja det väckte ju inte mycket liv när vi fick IV forumet så vitt jag minns så fick vi knappt nå nya medlemmar men kanske kan nya GTA ta vänding nu och locka fler medlemmar?

Vi är ett GTA-forum, klart som brännvin att vi ska ha en GTA V-avdelning! Forumet fick nya medlemmar vid IV-releasen, "problemet" var dock att de medlemmarna stannade i GTA-delarna... Vi borde därför skapa bättre kontakt mellan GTA-forumet och de andra forumdelarna för att locka GTA-folket till de andra delarna. Som det är nu är det en helt annan grupp medlemmar som postar i GTA-forumen jämfört med de som postar i de övriga delarna.

Och Hultenius, hur blir det nu med den utlovade nyhetsbloggen? :naughty:

Jag röstar också för detta! :) Dels blir det roligare att hypa i ett eget forum, och så lockar det säkert medlemmar. Plus att vi slipper flytta 100 trådar när det väl börjar bli stort. Det vore trist om tråden "GTA V" samt "Lite smyginfo om GTA 5" blir slasktrattar för allt som handlar om ämnet.

Ja. De trådarna får betraktas som provisoriska tills V fått ett eget subforum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi behöver ett forum för GTA V!

Kommer ihåg när alla (många) medlemmar satt i GTA IV-forumen och hypade inför den första trailern.

Vore mycket trevligt att ha någonting liknande denna gång, även om det bara är en vecka tills trailern kommer, till skillnad från innan IV då de teasade trailern ungefär en månad innan den kom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, GTA IV var goda tider det. Läste runt ett par månader innan jag själv blev medlem, och jag ju stannat. Trots att jag är ganska inaktiv när det kommer till postande. :P

Så, ett nytt forum verkar bra, yesyes.

Va? Är du inte äldre än så? :o

Ett ypperligt exempel på folk som kommit för GTA och stannat för resten, och som är etablerad från start. V-forum nu! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi är ett GTA-forum, klart som brännvin att vi ska ha en GTA V-avdelning! Forumet fick nya medlemmar vid IV-releasen, "problemet" var dock att de medlemmarna stannade i GTA-delarna... Vi borde därför skapa bättre kontakt mellan GTA-forumet och de andra forumdelarna för att locka GTA-folket till de andra delarna. Som det är nu är det en helt annan grupp medlemmar som postar i GTA-forumen jämfört med de som postar i de övriga delarna.

Och Hultenius, hur blir det nu med den utlovade nyhetsbloggen? :naughty:

Ja. De trådarna får betraktas som provisoriska tills V fått ett eget subforum.

Hej! :)

Jag håller med, GTA V-forum åt folket.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu finns det ett forum för GTA V. Angående blogg, finns det fortfarande intresse för detta? Jag har inte lyckas hitta något team (2-3 personer) som är villiga att driva den. Ska vi börja med en blogg så måste det finnas lite energisk substans bakom den, annars dör den ut ganska snart.

Jag skulle som jag tidigare sagt gott och väl kunna posta nyheter. :)

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu finns det ett forum för GTA V. Angående blogg, finns det fortfarande intresse för detta? Jag har inte lyckas hitta något team (2-3 personer) som är villiga att driva den. Ska vi börja med en blogg så måste det finnas lite energisk substans bakom den, annars dör den ut ganska snart.

Det har du absolut rätt i. Ska det göras, ska det göras ordentligt och engagerat.

Forumet skulle må bra av den där bloggen. Personligen tror jag dock inte att jag är rätt person för att börja med bloggskrivande eftersom mitt GTA-intresse inte är så starkt som det en gång var... Dessutom känns det som att jag redan är eller har varit involverad i nästan alla "projekt" på det här forumet, det skulle vara trevligt med nya förmågor.

Bloggskribenterna bör få en egen userclass om det blir av btw.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju inte extremt mycket som bloggskribenterna behöver göra och det borde inte heller bli speciellt tidskrävande... Säg att ni är 3 personer som skriver ptja, 2(?) nyheter per vecka - det blir tillsammans 6 nyheter i veckan och det är väl hyfsat lagom för en liten nyhetsblogg. Nyheterna hittar ni på olika GTA-sidor och översätter dem eller gör egna versioner. Det behöver inte vara så mångordigt eller detaljerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...