Jump to content

Undersökning Gamma


Umberto
 Share

Interakademiskt studium åtaget i forskningssyfte med avsikt att förbättra kännedomen om människans djupaste väsen samt natur och därigenom bistå hela den mänskliga civilisationens strävan att vinna framtida triumfer och nå storslagna mål.  

35 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Öl, vin har jag aldrig lärt mig att tycka om. Vin är för fruntimmer och öl är för karlar, dessutom.

Den här var svår, Filip tycker jag ofta bjuder lite mer på sig själv vilket är kul, Fredrik känns på något sätt lite vassare av de två. I slutändan valde jag Filip eftersom han är roligast.

CCCP ofc!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, sista frågan. ÄR inte den en personfråga??! Ser att alla ovanstående har röstat för CCCP eller Nazister.

Vote:

Öl, inte druckit Vin mer än en (1) gång!!!! Gillar ljusa öl rätt mycket.

Fredrik, han har spännsten.

Röstade mellan personerna här, fick bli Fritz eftersom jag typ inte har någon aning om vem ivan är. Har hört det några gånger men aldrig jobbat eller läst något om CCCP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röstade mellan personerna här, fick bli Fritz eftersom jag typ inte har någon aning om vem ivan är.

I lol'd.

---

Dricker inte så borde null votat första men klickade på vin, det är sexigare. Sen Fredrik (alltid gillat han lite mer. Dylan-älskare och Filip känns lite mer kändiskåt) och Röda Armen. CCCP ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Röstade mellan personerna här, fick bli Fritz eftersom jag typ inte har någon aning om vem ivan är. Har hört det några gånger men aldrig jobbat eller läst något om CCCP.

Har ingen aning om vem de är och kan således inte göra en rättvis bedömning

Fritz

A term referring to a soldier of the German army, typically used by Americans in World War II. To be compared with kraut, or jerry.

Fritz has set up a minefield ahead, so watch your step.

Ivan

Anyone of russian descent. German equivalent to "kraut" for the Russians during WWII.

If the Russian winter doesn't get him, Ivan sure will.

Jag trodde alla visste det där, ursäkta.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...