Jump to content

How I met your mother


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Tycker HIMYM börjar bli sjukt tråkig. Eller åtminstone så börjar Teds karaktär verkligen gå mig på nerverna och det roliga är att jag vet inte om det är meningen att han ska vara så sjukt löjlig, melodramatiskt och patetisk eller om han faktiskt ska föreställa en relaterbar karaktär. Serien skulle aldrig ha slagit lika stort om det inte vore för Barney men till och med han börjar kännas urvattnad. Ja, han har kostymer, ligger med tjejer och har alltid en plan som gör att han alltid vinner men kör man det receptet på varenda jäkla avsnitt så blir allting så förutsägbart.

Senaste avsnittet var verkligen dåligt. Teds så kallade "dilemma" var bara pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med P-C, fullt ut. Plus lite till. Jag tycker att HIMYM ÄR sjukt tråkigt. Barney gillade jag väl i ett par säsonger, Marshall är den roligaste, Robin och Lily är tråkiga och Ted är jobbig. Handlingen kommer ingenstans längre, "running gags" är med för ofta och resten av skämten är inte lika roliga.

Senaste Dexter var helt okej, inte så att jag kissade på mig men ändå värt. Slutet var okej. Hoppas att nästa är bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla i HIMYM är ju bara trötta stereotyper av sig själva.

Ted är en romantiker.

Marshall tycker allt är awesome.

Barney är awesome.

Robin är reserverad.

Lily är den genomsnittliga kvinnan i ett förhållande, typ "haha, sådär är min flickvän också"-typen.

Big Bang Theory var bland det sämsta jag sett by the way.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

HIMYM senaste avsnittet reflektion:

Varför sa Ted bara inte åt hon jobbiga aktivisten att hon är en hycklande fitta? Och Lily, håll käften. Marshall får väl fan välja själv om han vill fortsätta med sina collegedrömmar eller vara realistisk och stanna på jobbet han gillar. Please kill Lily off. Aja, Barney och Robin ägde i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

HOW I MET YOUR MOTHER

helvete oväntat, fällde en tår.

:cry:

Inte långt borta för mig heller. Fan, ibland kan de göra dramatisk tv.

Satt och småfnissade åt ett skämt precis innan

Spoiler
Lily kom dit med taxin och berättade vad som hänt
, då blev det tvärvändning och jag blev sadface istället. :(

Edit: Vadfalls? Går det inte att göra den svarta spoilermarkeringen längre?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

La just märkte till något konstigt i senaste how i met your mother avsnittet.

När dom sitter hos doktorn står det en skylt med 49 på. Sen sitter dom i baren, där har marshall en öl med nr 48 på. Sen kommer barney in och visar laser tag papperet med 47th annual..osv.. Varför? :S

Som jag förstod det så var det tänkt som ett litet gimmick. Jag lade också märke till siffrorna och det var en nedräkning 50 - 0. De flesta hade nog räknat med att vid 0:an skulle man få veta att Lily blivit gravid, men istället hade Marshalls pappa dött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Ah, okej. Jag tyckte precis som du jättelänge och säsong 1-4 tycker jag fortfarande är helt superba, men nu har serien tappat gnistan lite. :confused:

Inte nu väl? :ermm: Jag tyckte också så långt in på senaste säsongen, men de senaste två avsnitten har varit underbara. En helt ny twist på hela programkonceptet gör det till så mycket mer än bara en lullig och repetitiv komediserie. I ärlighetens namn har tårarna varit otroligt nära flera gånger de senaste avsnitten, och det är något jag aldrig kunde tänka mig att det skulle hända när jag tittade på himym.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte nu väl? :ermm: Jag tyckte också så långt in på senaste säsongen, men de senaste två avsnitten har varit underbara. En helt ny twist på hela programkonceptet gör det till så mycket mer än bara en lullig och repetitiv komediserie. I ärlighetens namn har tårarna varit otroligt nära flera gånger de senaste avsnitten, och det är något jag aldrig kunde tänka mig att det skulle hända när jag tittade på himym.

Gillar också säsong 6. Bra inledning, tappade lite i mitten (hela Zoey skiten är rätt tråkigt tycker jag), men har rest sig på slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...