Jump to content

How I met your mother


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Snart är det dags grabbar !

Så jag har längtat.

Mindre än en månad kvar.

Världens bästa tv-serie.

Säsong 4 .

22 september.

HIMYM (How I Met Your Mother)

Också underbar serie! Tre bra serier börjar nu i september; HIMYM, Prison Break och Heroes. Blir en serie-månad detta. <3

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
Visst är nya säsongen av Scrubs lite.. "off"? Det kanske är för att jag är van vid att se fem-sex avsnitt i rad, men... Jag har inte fått samma känsla nu. :D

Är inte How I Met Your Mother himla underskattat? Ingen jag känner kollar på det. :D

Mjo, det är synd att det bara sänds 2 avsnitt/vecka, men det vägs upp av att det är en mycket mer seriös ton över programmet anser jag, men ändå den klassiska Scrubs-humorn. :rolleyes:

Och jo, HIMYM är lite underskattat, tyvärr. Men precis som Kvaddadpadda så har jag fått fler i min umgängeskrets att börja kolla på det. :D

www.barneysvideoresume.com ftw, för övrigt.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Satt och kollade igenom hela säsong 1 av How I met your mother igår och tycker det är asbra! Har fått tillbaka den där underbara känslan i skolan när man inte kan vänta på att få komma hem och se mer! Nog för att jag var trött idag ("bara 15 avsnitt till...") men jag var på bättre humör än på länge, 20 minuters sitcoms är helt underbara! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har insett att DVD-boxar är typ det bästa som finns. Kommer nog inte önska mig något annat än sådant när jag fyller i maj. :shifty: Skulle främst vilja ha Entourage och How I Met Your Mother. MacGyver "samlar" min syster åt mig sedan ett år tillbaka. Hoppas jag får alla säsonger av henne. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Senaste avsnittet av HIMYM var lika kul som alltid, synd bara att lily var borta. Vet någon om hon (Alyson Hannigan) kommer komma tillbaka någonsin under säsongen eller om vi får vänta till nästa säsong? Eftersom hon fått barn så känns det ju rätt troligt att hon är borta ett tag men det vore ju ganska tråkigt... ;)

Reply #1337 :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste avsnittet av HIMYM var lika kul som alltid, synd bara att lily var borta. Vet någon om hon (Alyson Hannigan) kommer komma tillbaka någonsin under säsongen eller om vi får vänta till nästa säsong? Eftersom hon fått barn så känns det ju rätt troligt att hon är borta ett tag men det vore ju ganska tråkigt... :w000t:

Reply #1337 :rolleyes:

Skulle inte tro det. Men som sagt, det nya avsnittet va skitbra!

Eh eheh ehehe eheh !

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...