Jump to content

April, april!


Siana
 Share

Recommended Posts

Det slog mig just, när jag var inne på YouTube, att nu är det första april!

Är det inte härligt vad mycket roligare första april blev när den växte till sig på internet, egentligen? Jag minns att jag tyckte det var ganska lame med april-skämt förr i tiden, men nu blir första april en rolig dag, i alla fall på webben.

Än så länge har jag bara stött på YouTubes:

YouTube har ett 1911-läge på alla filmer - med andra ord, filmen ser ut att ha varit gjord år 1911!

Vilka fler sidor har roliga aprilskämt för sig idag?

Edit: Den här blev ofantligt rolig med YouTubes 1911-funktion!

http://www.youtube.c...h?v=FxeSmFM5X-U

Edit2: Skön kille på Flashback smider April-idéer:

Har en tysk inneboende som börjar jobba 05.30. Han är verkligen ingen morgonmänniska, och så gott som hatar mig. Det har han gjort sedan han flyttade in. Bor med 2 andra svenskar, ingen pratar med tysken.

Nu har jag bestämt mig för att verkligen gå på honom utav bara helvete. Han kör samma rutin varje morgon. Upp, klä på sig, raka sig, alt skita, duscha, diverse kroppsprodukter, kaffe, macka, jos, klä på sig, borsta tänderna och sen dra.

Till det roliga. Jag har jävlats med honom på varenda en av ovan nämnda aktiviteter. Jag tror helt ärligt att han kommer att döda mig eller antingen flytta.

Från början : Kastat alla hans kallingar, saboterat rakhyvel, rött karamellfärg i raklöddersmunstycket, lagt en hel rulle toapapper i högt koncentrerat saltvatten och sedan torkat i ugnen, bytt ut allt schampo/tvål mot såser vi hade i kylen, diskmedel i deon, mjukost i lotion, oboy i kaffeburken, gjort hål i alla filterna, stampat sönder hans bröd, mjölk i jospaketet, chokladpuddig i skorna, tigerbalsam i tandkräm.

Detta är seriöst, jag kommer filma detta med 4 olika kamereror och kommer om det blir lyckat posta det på youtube.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TPB´s:

In a bid on Auction site eBay, for the site of eBay.com itself, Pirate Bay (TPB) has come out as the official winner.

We saw that eBay was up for sale on their own site and since we have a long going law suit against them for abuse of our trademark name "pirat(ebay)", we wanted to be pragmatic and just use our immense profits to buy them. This will hopefully make us spend less time with the lawsuit.

TPB will use the tools from eBay to make a better rating system for torrents. Then TPB will divide eBay up into smaller companies and sell to the highest bidders. We see no use for an auction site since most stuff is available for free.

eBay.com will in the future be redirected to thepiratebay.org, and hopefully this will put TPB into the top 5 internet sites today.

Please return to this blog for further updates later.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket var..? Berätta mera. :)

I senaste patchnoten sa dom att dom hade lagt in "Locked Chest" a.k.a Steve Co. Supply Crates. Det är en Hint till TF2 med deras crates, du ska hitta några sådana randomly ute lite överallt, dom ska vara sällsynta. När du försöker öppna den så får du upp den här bildenLockedChest_1205850_0.png

För att komma till storen går man hit http://www.minecraft.net/store/loot.jsp

Och testa köp nånting själv får ni se!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I senaste patchnoten sa dom att dom hade lagt in "Locked Chest" a.k.a Steve Co. Supply Crates. Det är en Hint till TF2 med deras crates, du ska hitta några sådana randomly ute lite överallt, dom ska vara sällsynta. När du försöker öppna den så får du upp den här bildenLockedChest_1205850_0.png

För att komma till storen går man hit http://www.minecraft.net/store/loot.jsp

Och testa köp nånting själv får ni se!

Testa att lägga till i varukorgen för 10,000. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...