Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Crusader
 Share

Recommended Posts

Ursäkta offtopic, men har du inte internet kopplat till din PS3:a????? :blink: :blink:

Det är VÄRRE än att jag spelade utan HDMI-sladd i ett års tid...

Jag har varken HDTV, HDMI, eller Internet. Funkar rätt bra ändå eftersom jag bara lirar singleplayer och inte har något behov av demos. Men visst vore det kul med Internet. Tyvärr sitter jag med mobilt bredbandsskit ute på landet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varken HDTV, HDMI, eller Internet. Funkar rätt bra ändå eftersom jag bara lirar singleplayer och inte har något behov av demos. Men visst vore det kul med Internet. Tyvärr sitter jag med mobilt bredbandsskit ute på landet.

Oj, Skyrim ska ju inte vare någe vidare att spela på en SDTV. Har hört att kompassen inte ska synas och sånt.ohmy_1182776_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, Skyrim ska ju inte vare någe vidare att spela på en SDTV. Har hört att kompassen inte ska synas och sånt.ohmy_1182776_0.gif

Inte sant för fem öre! Alla spel jag har kört på mitt PS3 funkar hur bra som helst, med hur skarp skärm som helst! Jag har väl en super TV! Stor och klumpig är den, men fan vad den håller länge! Har haft den i minst 10 (!) år nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte sant för fem öre! Alla spel jag har kört på mitt PS3 funkar hur bra som helst, med hur skarp skärm som helst! Jag har väl en super TV! Stor och klumpig är den, men fan vad den håller länge! Har haft den i minst 10 (!) år nu!

Koppla in PS3an med HDMI-kabel i en schyst full HD-tv så ska du få se på grejer! ^_^

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur löser man denna bugg? Har ett uppdrag från Thives guild att jag ska ändra "nummer" i en bok som finns inne på ett inn. Men när jag går dit bilen visar så finns inte ens boken där har testat med TCL (noclip) mode o se om den har buggat eller försvunnit nånstans men har gått genom byggnaden grundligt men den finns inte där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...