Jump to content

GTASajtens Forumgala 2010


Siana
 Share

Recommended Posts

Årets statusuppdaterare är en bra idé, men jag tycker att vi väntar med den tills nästa år. Statusuppdateringar är en ny grej och folk har inte riktigt vant sig så de kanske används på ett annorlunda sätt om ett år.

Sedan så skulle en kategori som "Årets entreprenör" eller liknande vara bra, iom att forumet genomgick en stor förändring i år. Där kan man då nominera folk som man tycker hjälpte till och kom med bra idéer under den fasen.

T.ex Umbertos långa post om vad han tyckte behövdes... Kebab och RavenE(dem som översatte allting)... Det var många som kom med bra idéer, och även efter uppdateringen var det många som var flitiga med att rapportera buggar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, efter att snabbt ha kollat över era inlägg drar jag följande slutsatser:

Vi prövar "Årets romantiker" men ingen av de andra nya förslagen. "Årets nykomling" är fortfarande 50/50. Kan de som vill ha kvar nomineringen nämna några nykomlingar? För jag vet verkligen inte en enda en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte heller komma på en nykomling. Finns säkert någon nisse som är ny, som har skrivit 300 inlägg i år men som ingen har lagt märke till för att han inte har kommit in i gruppen, så att säga. Men äh.

Kan någon som gått med under 2010 vara vänlig och säga "TJA JAG ÄR NY HER LOL"? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets statusuppdaterare är en bra idé, men jag tycker att vi väntar med den tills nästa år. Statusuppdateringar är en ny grej och folk har inte riktigt vant sig så de kanske används på ett annorlunda sätt om ett år.

Håller med.

Sedan så skulle en kategori som "Årets entreprenör" eller liknande vara bra, iom att forumet genomgick en stor förändring i år. Där kan man då nominera folk som man tycker hjälpte till och kom med bra idéer under den fasen.

T.ex Umbertos långa post om vad han tyckte behövdes... Kebab och RavenE(dem som översatte allting)... Det var många som kom med bra idéer, och även efter uppdateringen var det många som var flitiga med att rapportera buggar.

Well, hmm, ptja... Det är ju egentligen det Årets medlem och Hederspriset är till för.

Okej, efter att snabbt ha kollat över era inlägg drar jag följande slutsatser:

Vi prövar "Årets romantiker" men ingen av de andra nya förslagen. "Årets nykomling" är fortfarande 50/50. Kan de som vill ha kvar nomineringen nämna några nykomlingar? För jag vet verkligen inte en enda en.

Logiken

Goar (iofs troll)

Flaskan

eh.. kicken?

Nja, kanske vi stryker den.

Men som sagt, de här måste vi också fundera på:

Årets förändring

Årets filmrecensent

Årets musikrecensent

Årets fotograf

Årets stil

Vi kan inte ha dem med bara för sakens skull om det inte finns kandidater.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets förändring kanske man kan stryka, men i övrigt är de väl inte så dåliga?

De flesta nomineringarna har ju en tillhörande tråd, och således nominerar man de som man tycker skrivit mest givande inlägg i specifik tråd. Så brukar jag tänka i alla fall.

Filmrecensent - Senast sedda film

Musikrecensent - Musiktips

Fotograf - Fotografier

Stil - Klädskåpet/Bild på dig själv

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vilja få igång nomineringstråden idag måndag, för tisdag och framåt kommer jag vara lite... upptagen med Cataclysm. w00t_1181130_0.gif

Som diktator och forumgale-ledare stryker jag härmed "Årets nykomling". Det blir för diffust om vi ska börja justera dess beskrivning, och även när vi gör det kan man bara tänka på 2-3 namn. Tanken är att i alla fall 5 personer ska kunna nomineras per kategori (där sedan de 3 mest nominerade går vidare till omröstning).

Edit: Strök även "Årets förändring" tills vidare.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets förändring kanske man kan stryka, men i övrigt är de väl inte så dåliga?

De flesta nomineringarna har ju en tillhörande tråd, och således nominerar man de som man tycker skrivit mest givande inlägg i specifik tråd. Så brukar jag tänka i alla fall.

Filmrecensent - Senast sedda film

Musikrecensent - Musiktips

Fotograf - Fotografier

Stil - Klädskåpet/Bild på dig själv

Jag tycker det ändå är svårt att hitta kandidater där. Man kan väl göra som så att kategorierna är med i nomineringsfasen men om det inte kommer tillräckligt många nomineringar/kandidater stryks de?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det ändå är svårt att hitta kandidater där. Man kan väl göra som så att kategorierna är med i nomineringsfasen men om det inte kommer tillräckligt många nomineringar/kandidater stryks de?

Genialisk idé. Det kör vi på!

Listan i förstaposten är förändrad. Sista chansen för er att komma med åsikter, grabbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Lady Siana: Tycker du ska spika en deadline så man vet hur lång tid man har på sig att nominera (vissa av oss brukar vara ute i sista minuten). Samtidigt kan du göra en anteckning i vår fina forumkalender. yes_1119563_0.gif

Åkej. Fredag den 17:e december säger jag, då.

Angående Årets Avatar/signatur så tycker jag man ska beskriva medlemmens avatar, eller länka. Samma med årets konstverk.

Jag kan ju nominera en person för en avatar, och någon annan samma medlem för en annan avatar.

Sant. Tänk på detta, gott folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...