Jump to content

Gävlebocken


Vice.
 Share

Gävlebockens öde  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Min karriär som skytt började ju redan vid barnsben: Vid sex års ålder sköt jag första gången och jag har stora krigare i släkten. Det ligger i blodet, alltså.

Lajnux: Om vi följer den planen riskerar vi också att de kallar på förstärkning. Vi vill göra det så snabbt och smidigt som möjligt. Självklart kan människoliv komma att tas, men vi vill inte likvidera onödigt många.

Vem leder operationen? Jag kan tänka mig att Panimala kommer sköta ett bra jobb. Eller Kebab, fast honom behöver vi på fronten.

Jag menar, vi vill ju inte att det blir på följande vis:

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Verkar nästan som att det blir en repris av 2007.sad_1182040_0.gif

Fy fan så värdelöst. Nä, jag hoppas att några eldar upp den på nyårsafton. Kan väl inte vara så svårt att först lura bort vakterna med någon fakebrand i en papperskorg eller ett bråk eller någonting sådant, medans någon annan går och tänder eld på bocken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om gävle bocken hörde från kompisen som hörde detta på radion att det var några som mutade vakterna med 50 tusen för att dem skulle gå bort i 5-10min så de kunde köra iväg gävle bocken till stockholm :lol:

Vafan det är väl bara annars ta sig upp på nå tak och skjuta eldpilar eller bara slänga över en brandbomb på bocken och lägga benen på ryggen och försvinna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om gävle bocken hörde från kompisen som hörde detta på radion att det var några som mutade vakterna med 50 tusen för att dem skulle gå bort i 5-10min så de kunde köra iväg gävle bocken till stockholm :lol:

Vafan det är väl bara annars ta sig upp på nå tak och skjuta eldpilar eller bara slänga över en brandbomb på bocken och lägga benen på ryggen och försvinna.

Planen var att bocken skulle flygas ner till Stureplan med helikopter. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...