Jump to content

Forumkalendern


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Nu har forumkalendern öppnat!

Forumkalendern är en öppen kalender som alla medlemmar kan bidra till. Kalenderhändelserna ska givetvis vara relevanta, lokala fester eller händelser av privat karaktär är helt ointressanta för de flesta. Däremot är publika händelser som t.ex. valdagen, mors dag, festivaler, deadline för forumgalan 2010, nyårsafton, spelsläpp etc. intressanta.

Skapa en kalenderhändelse redan idag! Något kan du väl komma på?

Parallellt har också födelsedagskalendern öppnat. Den kan bara läsas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser bra ut, men tex detta inlägg fattar jag inget av: , Ska man lägga in något så tycker jag man får skriva vad det handlar om inte tex "Östersund träff 15 Plats: odenskog 15,00" Utan, "Östersunds bilträff 15. Plats: Odenskog, vid coop" Så man vet vad det handlar om med, lite mer info om vad är & en länk som går till tex spelets sida, om det är ett spelsläpp.

Filmsläpp är med intressanta tycker jag! Så det borde vi också ha med.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmsläpp är med intressanta tycker jag! Så det borde vi också ha med.

Absolut! Du får gärna lägga till några om du har lust. Glöm inte att länka till trailers också.

Ja, vad är "Västerås träff 2" för något egentligen?

Jag la in releasen av Civilization V. :3

Jag har tagit bort västeråsträffen eftersom den verkar förvirra. Låter som att det är en lokal/privat aktivitet.

Man kan välja att lägga till personliga kalenderhändelser, den här borde ha varit en sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vad är "Västerås träff 2" för något egentligen?

Jag la in releasen av Civilization V. :3

Oj glömde lägga in mer information om det Västerås träff är en bilträff vi har här i Västerås 3 gånger om året vilket anordnas av noll21race och VSC (Västerås Street race community). Som är gratis att kolla på folk ställer upp och visar sina stylade bilar. Dem brukar oftast använda den stora parkeringen på hälla vilket fylls upp rätt så snabbt över 100 bilar. Efter jag har vart och tagit kort så kan ja ha lite över 70-100 bilder men brukar inte ta så mycke bilder ändå pga min mobil kamera. Jag kan lägga till den igen med tydlig information om det skulle uppskattas. Kan även tillägga att Västerås träffen är för hela allmänheten men som sagt kan lägga till den igen med tydlig information och bild om det skulle uppskattas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som kobbe sa, gärna kategorier.

Jag vill kunna filtrera bort fotboll som jag skiter i, men spelreleaser vill jag gärna kunna lägga en påminnelse på. Som till exempel Fallout som släpps 22 oktober, så vill jag bli påmind här på sajten av en popup eller så när jag loggar in den 22 oktober (eller dagen innan).

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

En till!? :o

Jag tycker det är jobbigt som det är med statusuppdateringar som gör att det blir värsta stora vita området under forum-delen för mig :

Och där under kollar du 24/7?!? Har då inga problem med att det finns lite vitt (3-4cm)

Är ju för i helvete bara att fälla ihop menyerna som man inte vill ha!

Kalender till sidobar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...