Jump to content

Internetförhållanden?


Joe Dirt
 Share

Recommended Posts

Tjenare alla sajtare!

Har haft en tanke i skallen en tid nu om internetförhållanden och tänkte kolla lite om vad ni tycker om det? Jag har sökt genom forumet om det redan har funnits en sån här diskussion tidigare men hittade inget, ber om ursäkt om det har funnits men hittade inget.

Jag har ett x-antal polare som har träffat killar/tjejer över internet och som aldrig har träffats men säger att dom älskar varandra och dom känner stark för varandra etc. Nu undrar jag vad ni tycker om detta? Har en polare som är svensk som har hittat en tjej från Lettland och dom säger att dom älskar varandra och jag undrar om det verkligen är så, det är ju helt annat än att känna varandra när man verkligen kan titta sin "älskade" i ögat och säga "jag älskar dig!" men som sagt, det kan ju vara sant. Men om man inte har träffats, är det rätt då? Om dom är i samma land, sure då kan dom ses lättare men i olika länder? Jag tror att det kan hända, vad är era thoughts?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du inget direkt behov av att se personen i fråga, och sådant - så ser jag inte hur det inte skulle funka. Folk är så himla "NÄÄ DET FUNKAR INTE" men jag ser inte några direkta argument förutom "ööh hon/han kan ljuga om jette mykke osvosv" - vilket händer på riktigt oftast också. Kör hårt imo. Lyssna inte på the haters.

Eller jaha, pratar vi om fok som man träffer genom nätet och blir tilsammans med? De antar jag bara är mördare, pedofiler och folk med mycket bagage, så om man träffas på riktigt också - då röstar jag nej.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haft en vän som träffade någon på nätet. Det resulterade i ett ganska långt förhållande.

Däremot så tror jag inte riktigt att det är "bra" för när man träffas är det svårare att spela och verka bättre än vad man är vilket man lätt kan göra över internet om man vill.

Men sure, om båda bara är ärliga tror jag att det funkar precis som vad som helst så länge man inte kallar det ett förhållande innan man ens har träffats :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett x-antal polare som har träffat killar/tjejer över internet och som aldrig har träffats men säger att dom älskar varandra och dom känner stark för varandra etc.

Tja, det känns som att det där är ett rätt starkt argument för att det går att hitta kärlek på Internet. Men jag vet inte, jag har iallafall svårt att tro att det går att gro någon substantiell kärlek för någon som man bara pratat med online.

...Och betyder det här att Mordos är ute på marknaden igen? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror faktiskt att man har enklare att hitta någon vettig människa att bli intresserad av över nätet än till exempel på krogen. Sen tycker jag att man kanske ska vänta med att inleda ett förhållande tills efter man har träffats och lärt känna varandra, men så är det ju i helhet när det gäller förhållanden :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det handlar om att man möts över internet, blir tillsammans över internet utan att ha träffats, right or wrong? Helt enkelt.

Det beror ju på vem man frågar när det gäller sånthär!

Jag hade ju ett sånt förhållande, vi snackade med varandra, kära ner oss i varandra för att sedan träffas, det funkade kanoners tyckte jag!

Så om man är sugen på att testa så visst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DIBS!

Dammit. Okej, men... Shotgun!

:)

Jag hade ju ett sånt förhållande, vi snackade med varandra, kära ner oss i varandra för att sedan träffas, det funkade kanoners tyckte jag!

Kan bara instämma, det funkar grymt bra. Hell, mina två senaste förhållanden började som internet-flörtar. Men Joe menar väl att verkligen ha ett förhållande och älska någon man aldrig träffat mer än över nätet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara instämma, det funkar grymt bra. Hell, mina två senaste förhållanden började som internet-flörtar. Men Joe menar väl att verkligen ha ett förhållande och älska någon man aldrig träffat mer än över nätet?

Jag kan gå så långt att säga att jag kunde säga "jag älskar dig" och verkligen menade det till mitt Ex som jag aldrig hade träffat förut. Och det var ju internet förälskelsen!

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...