Siana Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 (redigerad) Jag har upptäckt att jag många gånger postar filmtrailers i Senast sedda film-tråden vilket känns lite fel. Att göra en ny tråd för en kommande film kan vara lämpligt om det är en riktigt bra film, men om det bara är en måttligt intressant film blir det inte en särskilt långlivad tråd. Här tänkte jag att vi kunde posta filmtrailers som vi verkligen dreglar över. Även rykten om kommande filmer såsom smaskiga uppföljare eller hur vi knappt kan vänta för att gå på biopremiären av någon ny fantastisk 3D-film. Jag öppnar med en intressant kommande film... Social Network. http://www.youtube.com/watch?v=hq27k6njR40 Känns som att den antingen kan bli riktigt ball eller floppa totalt. Filmen handlar om Facebooks skapande och historia från ett rum på Harvard till ett miljardföretag, rätt spännande. Däremot har jag aldrig riktigt gillat Jesse Eisenberg, jag tycker att han spelar samma typ av karaktär hela tiden och han känns bara som en störig person. Att han har en gräslig judekrull hjälper ju inte heller. Men det sagt så brukar han vara med i rätt bra filmer! Känn er fria att kommentera Social Network, eller kanske har ni något eget tips på en kommande film man behöver hålla ögonen öppna efter? Redigerad 24 juli, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Bra tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Bra tråd! Är beredd att hålla med. Synd bara att man inte har något att tillföra tråden för stunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Är beredd att hålla med. Synd bara att man inte har något att tillföra tråden för stunden. Finns ju massa intressanta kommande filmer, bara att gå in på t e x hollywoodstreams youtubekanal! Exempel är Despicable Me, Megamind, Sorcerer's Apprentice, Last Airbender m fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Protip: besök just Movie News på IMDB dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 (redigerad) the expendables, grymma skådespelare! bra trådidé btw! Redigerad 26 juli, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Det finns en film som jag faktiskt längtar som fan efter, och det är Resident Evil: Afterlife! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 the expendables, grymma skådespelare! bra trådidé btw! OH YESSSSS Den filmen har hypats ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 26 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Superhjältarna 2 anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2010 Det finns en film som jag faktiskt längtar som fan efter, och det är Resident Evil: Afterlife! Samma här! Älskade extinction! Superhjältarna 2 anyone? Åfan, den visste jag inte skulle komma. Är osäker på om det kommer bli något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2010 (redigerad) Fel!!!!! jag missade Sianas första inlägg helt. Men för att tillägga något om Social Network så tycker faktiskt att filmen verkar lovande på något sätt, även fast jag är "anti" facebook (trots att jag själv har och använder det). Spännande rollista är det också, många skådisar som jag tycker har varit bra i andra roller. Sen är det också ett väldigt intressant soundtrack, Trent Reznor från Nine Inch Nails står för musiken, så om filmen suger så kan man lita på att musiken blir bra (hoppas jag). Redigerad 30 juli, 2010 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Vad tror GTAsajten om en remake på Låt den rätte komma in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 Vad tror GTAsajten om en remake på Låt den rätte komma in? Det är sällan amerikanska remakes slår originalet, sen tyckte jag aldrig att Låt den rätte komma in var något speciellt heller. Gillar man orginalet så gillar man säkert den här med, om möjligt lite mindre. Ny TRON-trailer som är rätt häftig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2010 En av mina polare är jävligt pepp på at se nya Predators filmen. Kanske går och ser den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2010 :D :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2010 (redigerad) NÄ NU JÄVLAR!!!!!!! PEPP PEPP PEPP PEPP!!!!!! Redigerad 8 augusti, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2010 Najs. Här är en annan rolig film jag är taggad på: http://www.youtube.com/watch?v=t80--iojYDQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 (redigerad) Haha, den verkar lite semiskön. Kommer tankas! Edit: Eller kanske inte, min svåger lär bjuda med mig och se den på bio. Redigerad 9 augusti, 2010 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Heta tjejer, explosioner, drakar och samurajer. Kan man be om mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 youtube :w000t: :w000t: :w000t: Slutet på trailern är ju så jävla win att jag nästan ramlar av stolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts