Jump to content

Kommande filmer


Siana
 Share

Recommended Posts

Machete

Jag har suktat efter den här rullen ända sen jag såg "fake" trailern i Grindhouse, den hade smygpremiär på Vendigs filmfestival tidigare i veckan och kommer väl under hösten antar jag.

Tydligen ska den vara så där härligt köttig som bara Rodriguez kan, troligtvis med lite hjälp av Tarantino som stod för den andra delen i Grindhouse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Medborgare, god afton! (Cornelis)

Filmen om Cornelis liv kommer i November! Jag kan knappt berätta hur pepp jag är på att se den och efter att ha sett trailern blev jag bara mer pepp. Trodde aldrig en norrman vid namn Hank von Helvete skulle kunna spela en sådan roll men det låter och ser asbra ut!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Hihi, ska lätt se Skyline för David Zayas! Tangled fick mig att vilja se Vägen till Eldorado, det var länge sedan!

Men en sak jag undrar över, det är långt till dess (2014, tror jag) men... Kill Bill Vol. 3? Vad tro vi det kan bli av den? Nu är det jättelänge sedan som jag såg dom två första, men jag undrar ändå. Vad vill Tarantino med det här? Jag gillar första, den var bra, tvåan var rätt dålig i jämförelse. Kommer trean bli en prolog, måntro? Det lär den ju bli, men vad i hela fridens namn kommer den handla om då?

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kommer man någon vart med "The Hobbit"? Känns som att det var åratal sedan man senast hörde något. De får ju bara inte låta bli att filmatisera den bästa boken bland Tolkiens verk..
http://the-hobbit-movie.com/

Snabb Gewgling. Senaste posten är från 22 oktober. En post från 16 oktober skriver "The Hobbit movies finally got some good news today when it was announced the project had received the green light from the studios ..."!

Från senaste:

Filming on The Hobbit movies starts in Feb next year although its still not sure where. There are rumors in the UK that Warner Bros want it shot in their huge studio plot left vacant in England now that the Harry Potter movies have finished.

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bestämt att Peter Jackson ska regissera? Ett tag var det ju snack om att Guillermo del Toro skulle stå för regin, då blev jag lite orolig.
Jo, enligt den sidan så är det bestämt.

The Hobbit movies finally got some good news today when it was announced the project had received the green light from the studios and it was confirmed Peter Jackson would be in the directors chair as well as the producer and co-writer seats.

Vi får helt enkelt vänta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...