Jump to content

GTAsajtens sten, sax, påse-turnering. Anmälningar.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Välkomna till GTAsajtens första turnering i

stensaxpase_1163199_0.gif!!!

Regler: En spelledare utses (Maimstream). Ett jämt antal deltagare (2-typ 100) anmäler sig. En turneringstavla ritas upp. De två tävlande i varje runda använder sten en gång, sax en gång, påse en gång och skickar det till spelledaren (Maimstream). Ett pm kan se ut såhär:

Hej herr Maimstream! Här är min turordning i sten, sax, påse-leken:

1. Sten.

2. Sax.

3. Påse

Sedan så används bådas pm för att bestämma vinnaren. 1 paras ihop med 1, och 2 med två och så vidare. Vinnaren är den som får 2-1 eller 1-2.

Vid oavgjort blir ingen hybernatad. Däremot skickar man ett nytt pm med tre nya, och den som får första poängen då vinner. Det vill säga om Umberto skickar:

1. Sten

2. Påse

3. Sax

och StellHell skickar likadant så kommer jag att notifiera båda två om att det blev oavgjort. Då får båda skicka ett nytt pm till mig och den som först få 1-0 vinner då ronden.

Om Umberto då skickar:

1. Sten

2. Påse

3. Sax

och StellHell skickar:

1. Sten

2. Sax

3. Påse

blir StellHell vinnaren. I stället för att det blir 1-1 (och oavgjort igen) blir det alltså 1-0.

Jag söker minst 8 deltagare och vi måste vara ett jämt antal. När vi har 8 deltagare kommer jag att sätta en deadline anmälningarna.

Förstås kommer jag att inte delta. Jag hoppas att alla hänger med, om frågor uppstår så kan ni ta dessa i den här tråden.

Cheers!

Deltagare:

1. Frusciante

2. Jazz

3. spajdermän

4. Plaisir

5. SilentWhisper

6. Gof

7. Umberto

8. GiZmo

9. DrStupid

10. ZcruweN

11. Green_Goblin

12. iveX

13. kobbe

14. ExploSive

15. RavenE

16. Tweak

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...