Jump to content

GTAsajtens sten, sax, påse-turnering. Anmälningar.


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Hej.

Förlåt, men jag har inte tid med sten, sax, påse nu. Det ser nämligen dystert ut med bostäder, och i värsta fall har jag ingenstans att bo efter att jag och min roomie flyttar isär, så jag har inte så mycket fritid på mina händer.

Om ni inte orkar vänta så kan någon annan ta över. Om ni orkar vänta så kan folk fortsätta skriva upp sig. Om intresset fortfarande finns, asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den som väntar på något gott...

På GTAsajten väntar vi på 3 saker: Refreshen, julafton och Maimstreams stensaxpåse-turnering. :yes:

Fyra, din jävla serie också, whatever motiv du har för att den inte skall produceras så duger de inte i dessa goda dagar. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Äsch, dramadrottning. Du tror väl inte att det blir bättre om man hela tiden går runt och basunerar ut hur dåligt det är?

Tack. Jag vågade inte säga det själv. Det blir ju vad man gör det till.

Det är ju knappast dåligt för att det inte är uppdaterat med en massa communityliknande egenskaper. Man får väl ta tag i det hela helt enkelt.

(stör mig att det fortfarande bara är 1 medlem som kommenterat mitt förslag om en hall of fame.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, dramadrottning. Du tror väl inte att det blir bättre om man hela tiden går runt och basunerar ut hur dåligt det är?

Jag säger som det ÄR, min gode man! Det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra. Att låta sig invaggas i någon falsk föreställning om att allt är frid och fröjd när det inte är det (oavsett vad det gäller), har aldrig varit min melodi.

---

Eftersom Maimstream inte har varit inloggad på flera veckor låser jag den här tråden för tillfället. Om Maim vill göra ett nytt försök får han meddela om det i nya-forumlekar-tråden eller via pm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...