Jump to content

Jag ser fram emot...


Kebab
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej. Jag har heller inga planer på att skaffa det.

Varför är det då överskattat?

Jag tyckte att det var en onödig grej förut när jag ändå fick busskort från skolan. Men sen jag tog körkort så kan jag inte säga annat än att det var en riktigt bra investering. Sen finns det många jobb där det är en fördel att ha körkort. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför är det då överskattat?

Jag tycker bara att det är en grymt stor del människor som ser fram emot körkort and whatnot. Jag tycker att körkort är överskattat, det går att ta sig nästan överallt utan körkort. Just sayin', min åsikt. Sedan får ju folk tycka att körkort är lika awesome som en enhörning med ett motorsågs-horn, om de så vill. Det har jag inget emot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bara att det är en grymt stor del människor som ser fram emot körkort and whatnot. Jag tycker att körkort är överskattat, det går att ta sig nästan överallt utan körkort. Just sayin', min åsikt. Sedan får ju folk tycka att körkort är lika awesome som en enhörning med ett motorsågs-horn, om de så vill. Det har jag inget emot.

Näe alltså jag tycker inte helelr det är nåt speciellt på det viset. Trodde bara att du menade att körkort va, ja hur ska man säga, dumt rent allmänt. Men jag håller med om att folk är lite väl "WHOA jag ska ta körkort nångång!!!!!" Men ja. Folk gör ju som dom vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice, vart i USA osv?

Sorry för sent svar, men vi alla vart tokkära i Las Vegas så det kommer vi ha som "bas", men vi ska även till Los Angeles den här gången och vara där ett par dagar, sen ska vi försöka åka runt så mycket som möjligt, vi har tänkt att vara borta lite längre än senast, hur länge vet vi inte än.

Allt ligger i planeringsstadiet, det enda vi kommit fram till är att 6 september är en bra dag att åka på, sen är vi nog i USA månaden ut, om inget kommer i vägen.

Förra året bokade och bestämde vi det mesta i maj, då har priserna sjunkit ganska mycket på hotell och flyg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar inte piercingar eller tatueringar direkt. Tycker att det är ganska fult. Oftast iallafall. Men det är ju ditt val såklart. :unsure:

Okej, tänkte väl nästan att det var någonting sådant :confused: Jag håller till en viss del med dig. Piercingar kan vara enormt fula, om dom sitter på fel ställe på fel person. Det har tagit mig tre år av spektikulerande att komma fram till att endast ögonbrynet eller tungan skulle passa mig. En smaksak helt enkelt :o Nu ska jag sluta förströra tråden med mitt pladder. För tillfället ser jag fram emot studiebidraget som kommer den 26:e.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser fram emot imorgon, då jag ska ha min första egenplanerade hemmafest.

Vi ska dricka välkomstdrink, pimpla öl i våran bastu, käka smörgåstårta, supa, lyssna på musik och gå på krogen.

Trots att det egentligen inte är så mycket så känns det som jag har haft sjukt mycket att tänka på, först vilka som ska komma, sedan kontakta alla och höra vilka som kan komma och vid vilken tid. Sedan klurade jag ut en välkomstdrink, sedan fick man åka till systemet och handla det. Beställa smörgåstårta, se till att föräldrarna har något att göra när vi tar över huset. Fixa premium till Spotify, köpa lite tilltugg att ha i vardagsrummet. Osv, osv.

Men det känns som det mesta är klart, imorgon klockan fem smäller det, då jävlar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser fram emot imorgon, då jag ska ha min första egenplanerade hemmafest.

Vi ska dricka välkomstdrink, pimpla öl i våran bastu, käka smörgåstårta, supa, lyssna på musik och gå på krogen.

Trots att det egentligen inte är så mycket så känns det som jag har haft sjukt mycket att tänka på, först vilka som ska komma, sedan kontakta alla och höra vilka som kan komma och vid vilken tid. Sedan klurade jag ut en välkomstdrink, sedan fick man åka till systemet och handla det. Beställa smörgåstårta, se till att föräldrarna har något att göra när vi tar över huset. Fixa premium till Spotify, köpa lite tilltugg att ha i vardagsrummet. Osv, osv.

Men det känns som det mesta är klart, imorgon klockan fem smäller det, då jävlar!

Fan vad kul med "riktig" hemmafest. Sådant förekommer sällan i vår ålder, i alla fall inte här omkring. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En förfest med andra ord, nu blev jag lite besviken :P

Ah, det är faktiskt inte bestämt än. Jag har sagt att folk får göra som de vill, antingen kör vi hemma hos mig hela natten eller så taggar vi in till krogen.

Men det är mer än bara en förfest, det är mitt 20års-partaj, som du säkert märkte när du läste så är det inte direkt som en vanlig förfest, utan det är med lite guldkant. :naughty:

Fan vad kul med "riktig" hemmafest. Sådant förekommer sällan i vår ålder, i alla fall inte här omkring. :mf_doof:

Det händer, hade en senast i slutet på hösten/början av vintern. Men speciellt vanligt är det inte, nej. Brukar bara mötas upp någonstans, dricka öl och sprit för att sedan tagga första tåget in till krogen.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser fram emot imorgon, då jag ska ha min första egenplanerade hemmafest.

Vi ska dricka välkomstdrink, pimpla öl i våran bastu, käka smörgåstårta, supa, lyssna på musik och gå på krogen.

Trots att det egentligen inte är så mycket så känns det som jag har haft sjukt mycket att tänka på, först vilka som ska komma, sedan kontakta alla och höra vilka som kan komma och vid vilken tid. Sedan klurade jag ut en välkomstdrink, sedan fick man åka till systemet och handla det. Beställa smörgåstårta, se till att föräldrarna har något att göra när vi tar över huset. Fixa premium till Spotify, köpa lite tilltugg att ha i vardagsrummet. Osv, osv.

Men det känns som det mesta är klart, imorgon klockan fem smäller det, då jävlar!

Förra gången jag hade hemmafest förlorade jag min dåvarande flickvän, ett par jeans och förståndet. Har inte haft hemmafest sedan dess!

Vad blir det för välkomstdrink?? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dela med dig! Solidaritet jämlikhet broderskap för fan!

Har inte rört Mary Jane sen i början på Juni, men det är onekligen dags igen.

Åh, det hade verkligen inte suttit fel just nu. Har inte rört henne sedan augusti, och jag har inte ork till att få tag på henne. Börjar bli dags igen för min del också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...