Jump to content

Jag ser fram emot...


Kebab
 Share

Recommended Posts

:D

Jag fick ut mitt på fyra dagar. :D

Beror ju på när man skickar in kortet på sig själv.

Jag klarade min uppkörning under oktober månad, sedan gick tiden och under sommarlovet någon gång fick jag en påminnelselapp om att jag måste skicka in en bild på mig själv till VV ganska omgående om jag vill kunna få ut ett körkort. Då blev det fart i brallorna på mig och under augusti hämtade jag ut körkortet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Något jag ser fram emot är imorgon. Arsenal - United, ja jösses! Matchernas match, de absoluta favoritmatcherna är mot United, mer spänning och bättre fotboll går inte att få i PL.

Jag såg faktiskt den matchen. Hihi, Arsenal... :)

----

T:

*OS i Vancouver

*Sportlov

*Hem till Sverige i slutet av månaden

*Bli antagen till utlandsstudier

*Få sommarjobbet jag har sökt - jag har haft semester/sommarstudier två somrar i rad nu men i år ska jag sommarslava!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg faktiskt den matchen. Hihi, Arsenal... :w000t:

----

T:

*OS i Vancouver

*Sportlov

*Hem till Sverige i slutet av månaden

*Bli antagen till utlandsstudier

*Få sommarjobbet jag har sökt - jag har haft semester/sommarstudier två somrar i rad nu men i år ska jag sommarslava!

Oi! Håll dig till fotbollstråden! :)

Just nu längtar jag till lördag, då ska vi fira min kusin som fyller aderton, det ska bli riktigt skoj. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser fram emot:

1. utgång på lördag! Linköping blir osäkert osv. Tänker dock hålla mig borta från att bråka med polisen och gå till Harrys då morsan skulle ut samma kväll.

2. OS! Finns väl inget mysigare än att ligga nerbäddad i två veckor o bara ha SPORT SPORT SPORT! I år däremot blir det antagligen lite hockeykvällar att åka på men det är ju bara trevligt!

3. Start av min prövning i Sam A. Så man kan söka till högskola eller nåt sen i höst.

4. Att ork ska infinna sig så att man kan skriva in resten av alla uppgifter på Sverige-Norge. Känns viktigt!

5. Att det ska finnas tillräckligt med pengar över efter en månads räkningar för att jag ska kunna köpa Hot Chips nya album samt förhandsboka Groove Armadas kommande! DET SER JAG NOG MEST FRAM EMOT!

Redigerad av Plaisir
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...