Jump to content

Jag ser fram emot...


Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag längtar efter 18-års dagen! Slutet av maj känns så fruktansvärt avlägset :unsure: Både tatuering och piercing är planerat. Men omyndig som jag är så har jag inte haft tillåtelse att göra det. Känns bara ännu värre att nästan alla mina vänner redan har fyllt 18. Så när dom går på krogen får jag sitta hemma. Nåja, runt 4 månader kvar bara. Dom går förhoppningsvis ganska snabbt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag längtar efter 18-års dagen! Slutet av maj känns så fruktansvärt avlägset :o Både tatuering och piercing är planerat. Men omyndig som jag är så har jag inte haft tillåtelse att göra det. Känns bara ännu värre att nästan alla mina vänner redan har fyllt 18. Så när dom går på krogen får jag sitta hemma. Nåja, runt 4 månader kvar bara. Dom går förhoppningsvis ganska snabbt :)

Säger detsamma, fast om min 20-årsdag (som även den är i slutet av maj). Trots att det verkligen inte är svårt att få tag på alkohol längre kommer det bli så mycket mysigare när man kan ströga runt bland Systemhyllorna själv och läsa in sig på olika öl. :D

Förresten så ska du vara glad att du inte fyller efter sommaren, det måste vara himla kämpigt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger detsamma, fast om min 20-årsdag (som även den är i slutet av maj). Trots att det verkligen inte är svårt att få tag på alkohol längre kommer det bli så mycket mysigare när man kan ströga runt bland Systemhyllorna själv och läsa in sig på olika öl. :confused:

Förresten så ska du vara glad att du inte fyller efter sommaren, det måste vara himla kämpigt. :o

Ah, strosa runt och välja vad man vill ha, härligt.

Tyvärr fyller jag år EFTER sommarn..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, 18-årsdag. Inte för att jag är i behov av någonting det är åldersgräns på direkt, dom få gånger jag går på fest så hittar jag någon som köper åt mig. Men inte för inte, klart att det första man ska göra på artonårsdagen är att köpa folköl, ciggaretter och snus. Bara för att jag kan liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, 18-årsdag. Inte för att jag är i behov av någonting det är åldersgräns på direkt, dom få gånger jag går på fest så hittar jag någon som köper åt mig. Men inte för inte, klart att det första man ska göra på artonårsdagen är att köpa folköl, ciggaretter och snus. Bara för att jag kan liksom.

Du kan inte be någon annan skaffa körkort åt dig :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...