Jump to content

Battlefield Bad Company 2


Sniper
 Share

Recommended Posts

Åh fan. Någon som vet ifall man kan man preloada?

Har du köpt från Steam kan du nog det.

Jag funderar själv på att köpa från Steam trots att det blir lite dyrare (520kr jämfört med 450kr i vanliga butiker, eller 350kr från UK).

Info om betan:

• Map Name: Port Valdez

• Players: 32 (PC)

• Game: Mode Rush

• Environment: Snow

• Theme: Vehicle and Infantry

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter också och funderar på om jag ska investera i Steam-varianten istället, tycker att Steam är otroligt bekvämt och om jag är garanterad en Beta-plats så blir det bara mer inbjudande. Faaaaast, problemet är ju att Mass Effect 2 också gör entré nu på torsdag.

What to do.. what to do..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter också och funderar på om jag ska investera i Steam-varianten istället, tycker att Steam är otroligt bekvämt och om jag är garanterad en Beta-plats så blir det bara mer inbjudande. Faaaaast, problemet är ju att Mass Effect 2 också gör entré nu på torsdag.

What to do.. what to do..

Fast Mass Effect 2 kostar sjukt mycket mer på Steam än i butik. Närmare 650kr på Steam jämfört med 400kr i butik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte det eftersom det finns återförsäljare som inte har betakeys. Det betyder alltså att man måste ha en betakey, som man får genom att köpa spelet hos "godkända" försäljare, för att delta i betan.

PS3 och PC har beta. Tydligen har inte Xbox 360 någon beta... :/

Jag kom att tänka på att det antagligen kan vara fler spelare i samma match på PC än på konsol, så jag tar nog PC ändå... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du köpt från Steam kan du nog det.

Thank you for your recent purchase on Steam.

If you’re new to Steam, install the free Steam application now:

http://www.steampowered.com/getsteam

To play your new games, just launch the Steam application on your PC and log in using your Steam account name: panimala. Your games will be available in Steam on the “My Games” tab.

This email message will serve as your receipt. You can also access your Purchase History online at any time.

Battlefield Bad Company 2 Pre-Order

39,99 EUR

Total

49,99 EUR

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thank you for your recent purchase on Steam.

If you’re new to Steam, install the free Steam application now:

http://www.steampowered.com/getsteam

To play your new games, just launch the Steam application on your PC and log in using your Steam account name: panimala. Your games will be available in Steam on the “My Games” tab.

This email message will serve as your receipt. You can also access your Purchase History online at any time.

Battlefield Bad Company 2 Pre-Order

39,99 EUR

Total

49,99 EUR

?

Kostade spelet €40 och sen €50?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

To play your new games, just launch the Steam application on your PC and log in using your Steam account name: panimala. Your games will be available in Steam on the "My Games" tab.

Kanske?

Nix! Endast Bad Company. Vet inte varför det står 39 och sen 49, däremot. Möjligtvis Steam's egna lilla vinst? :) Bryr mig inte, jag är säkrad i betan i övermorgon, och jag slipper langa fram manual, skivor och skräp. Lite bättre för miljön. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nix! Endast Bad Company. Vet inte varför det står 39 och sen 49, däremot. Möjligtvis Steam's egna lilla vinst? :) Bryr mig inte, jag är säkrad i betan i övermorgon, och jag slipper langa fram manual, skivor och skräp. Lite bättre för miljön. ;)

Kanske är Steam VAT, dåå. Anyhoo, ha så kul! Rapportera tillbaka om det är åzm! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...