Jump to content

Snabba Cash


Renard
 Share

Recommended Posts

Läste boken nu på jullovet och tyckte att den var riktigt bra, har kollat in de få trailers som finns och det ser klart lovande ut med ett stort frågetecken: Vad fan tänkte de när de castade Mrado? Han är ju en halvplufsig fjuttjugge när han i boken beskrivs som en riktig gigant som i stort sett enbart består av muskler och stor som ett jävla hus. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joel Kinnaman som spelar JW var jävligt bra i GSI: Gruppen För Särskillda Insatser. Hoppas att han är lika bra i SC.

Jag vet inte riktigt, det luktar lite flopp när jag kollar olika trailers, men jag hoppas som fan att jag känner fel! Hoppas att den blir asgrym! En så pass bra bok förtjänar en bra filmatisering!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joel Kinnaman som spelar JW var jävligt bra i GSI: Gruppen För Särskillda Insatser. Hoppas att han är lika bra i SC.

Jag vet inte riktigt, det luktar lite flopp när jag kollar olika trailers, men jag hoppas som fan att jag känner fel! Hoppas att den blir asgrym! En så pass bra bok förtjänar en bra filmatisering!

Efter att ha sett dessa två scener så har jag ändrat inställning till Snabba Cash. Totalt! Den kommer nog bli jävligt bra i alla fall :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har märkt att Joel Kinnaman har en liten brytning! Någon som vet mer om detta? Är han född i utlandet måtro? Tycker att brytningen är rätt cool :naughty:

Han bor även i Los Angeles, men hur länge han bott där vet jag inte, men klart man plockar upp lite accent efter ett tag.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att Joel Kinnaman som var med i GSI spelade som (Frank Wagner) är en bra skådis hoppas att Snabba Cash är också bra då han är med i den. Btw måste man läsa boken för att förstå filmen?

Detta undrar även jag. Fast jag antar att boken är bättre än filmen och man ska kanske läsa den innan man tittar på filmtolkningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att Joel Kinnaman som var med i GSI spelade som (Frank Wagner) är en bra skådis hoppas att Snabba Cash är också bra då han är med i den. Btw måste man läsa boken för att förstå filmen?

Som vanligt med böcker som blir till film lär den inte göra "storyn" i boken riktigt rättvisa, gillar man boken lär man alltså bli lite besviken på filmen. Dock görs inga biofilmer som kräver att man ska ha läst boken för att man ska bjudas på en upplevelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...