Jump to content

Snabba Cash


Renard
 Share

Recommended Posts

Såg filmen ikväll och precis som Mathias var inne på blev jag besviken på storyn och då främst på hur Espinosa kapat hela

systerdelen

från den, men det är ju så det är, hade väl blivit en timme längre annars. Däremot är jag imponerad av skådespelarinsatserna, både JW, Mrado och Jorge var riktigt bra. Han som spelade Mrado var han som var amatör, väl? Bra jobbat av honom. Precis som i boken känns slutet, som för övrigt är rätt

olikt det i boken

, väldigt meh.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Var in till Stockholm och såg filmen ikväll. Blev rätt så tagen faktiskt, man blev inte så sugen på att skaffa sig snabba cash efteråt... Och som tidigare sagts alla tre huvudrollsinnehavare gjorde bra ifrån sig. Kan förståss tänka mig att boken går djupare. Kanske läser jag den någon gång. Men som film sedd var den över förväntan för min del.

Kommer nog se den på bio. Var faktiskt statist när några scener spelades in på restaurang Kvarnen på Stockholm söder, kanske kommer man synas som en kille med bärs i bakrunden. :)

Angående det. Ja, jag synns i en microsekund alldeles i början när Mrado och hans gäng går in och tar en öl, innan han misshandlar dörrvakten. Men det är ingen fokus eller nånting så det är omöjligt att se om man inte vet exakt var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var in till Stockholm och såg filmen ikväll. Blev rätt så tagen faktiskt, man blev inte så sugen på att skaffa sig snabba cash efteråt... Och som tidigare sagts alla tre huvudrollsinnehavare gjorde bra ifrån sig. Kan förståss tänka mig att boken går djupare. Kanske läser jag den någon gång. Men som film sedd var den över förväntan för min del.

Angående det. Ja, jag synns i en microsekund alldeles i början när Mrado och hans gäng går in och tar en öl, innan han misshandlar dörrvakten. Men det är ingen fokus eller nånting så det är omöjligt att se om man inte vet exakt var.

VAR I BAREN STÅR DU DÅ MÄNNISKA!?? :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...