Jump to content

Mellandagsrea!


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Gjorde mig ett kap idag. Jag ville ha en TV för 7495, men det visade sig vara det sista exemplaret och det var demo-exemplaret, så då fick jag mig en deal på en 1080p hd ready tv 42" (essentially samma sak som en full hd, men yeah. ny teknologi) som egentligen kostade 10925kr, men fick den för 7495, för att de helt enkelt inte kunde ha 2 killar som monterade ned en TV, det fanns inte tid för det.

Och Halo 3: ODST för 299kr. Inte en helt fel dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att skaffa en SE W715. Ska åka och känna lite på den imorn så får vi se. Några tips annars på bra mobiler mellan 2000~3500 kr? (Heh, mobiltråden kanske men w/e.)

Annars tror jag inte att jag ska köpa något speciellt. Kanske en svart luvtröja.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var julet i stort sett slut då. Paketen är öppnade, julmaten uppäten och stämmningen som bortblåst.

;)

Typiskt svensson-tänkande att börja hypa inför julen i slutet av oktober och sedan blåsa bort julen på annandagen. Julen börjar i december och tar inte slut förrän granen slängs ut nån gång i januari! :)

OT: En TV blir det för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>_<

Typiskt svensson-tänkande att börja hypa inför julen i slutet av oktober och sedan blåsa bort julen på annandagen. Julen börjar i december och tar inte slut förrän granen slängs ut nån gång i januari! :)

Jag sa inte att julen var över, utan att den i stort sett var över :) För visst är väl klapparna öppnade nu? Maten borde väl också vara uppäten? Och själv har jag ingen julstämning kvar eftersom att julhelgen är över. Men visst finns det allt spår av jul kvar! Vi har alltid kvar granen tills nån gång runt skolstarten och samma sak med allt julpynt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är man ägare av en Onkyo! Halv-spontanköpte en förstärkare på Elfjantens mellandagsrea alldeles nyss. 900 kr billigare än billigaste internetbutik, det var inte helt fel. Nu fattas det bara högtalare och hur jag ska få hem förstärkaren, känner inte för att gå ner till tåget med den och en väska imorgon. Kanske om jag får tag på en rejäl kasse.. hmm..

Köpte ett par handskar igår också, inte på rea.. men ändå. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Jag tittade på just dem innan jag köpte mina Desert Boots, hade köpt dem om jag inte hittat Clarksen.

Hah!

Jag tycker om modellen och skorna sitter riktigt bra, men är osäker på om jag verkligen gillar den blå "linjen". Ett par Clarks hade kanske varit mer stilrena och passat bättre till fler olika sorters klädfärger.

Hur nöjd är du med dina (ursäkta off-topic)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...