Jump to content

Left 4 dead 2


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

På Gamestop i Norge kan man lämna in två Xbox 360 spel och då få förhandboka/köpa spelet för 1 krona.

Fast, nu kan man även lämna in två spel och får köpa Dj Hero för 299. Vet inte vad jag ska göra.

Ska se ifall Lego Indiana Jones och Kung Fu Panda räknas som 2 spel, för då kan jag lämna in dem och även Gears Of War 2 och Eternal Sonata.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Gamestop i Norge kan man lämna in två Xbox 360 spel och då få förhandboka/köpa spelet för 1 krona.

Fast, nu kan man även lämna in två spel och får köpa Dj Hero för 299. Vet inte vad jag ska göra.

Ska se ifall Lego Indiana Jones och Kung Fu Panda räknas som 2 spel, för då kan jag lämna in dem och även Gears Of War 2 och Eternal Sonata.

Det som följer med xboxet? Det säljs för för hundringen begagnat, tvivlar på att du ens får lämna in det som ett spel. :confused:

-

L4D2 verkar mediokert, karaktärerna ser risiga ut, och vem vill spela tjejen nu liksom? :P Sen är ju alla banor utspelade under dagtid, vilket kniper det enda skräckmomentet spelet hade. Jag vet att det är ett zombiespel, och inte skräckspel, men mörkret var det lilla skräckelementet L4D har/hade. Men visst, det har ju en massa nya vapen, med meleevapen introducerade bl.a. Testar demot när det släpps, på torsdag eller när det nu var. Har preloadat det iallafall. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som följer med xboxet? Det säljs för för hundringen begagnat, tvivlar på att du ens får lämna in det som ett spel. :confused:

-

L4D2 verkar mediokert, karaktärerna ser risiga ut, och vem vill spela tjejen nu liksom? :P Sen är ju alla banor utspelade under dagtid, vilket kniper det enda skräckmomentet spelet hade. Jag vet att det är ett zombiespel, och inte skräckspel, men mörkret var det lilla skräckelementet L4D har/hade. Men visst, det har ju en massa nya vapen, med meleevapen introducerade bl.a. Testar demot när det släpps, på torsdag eller när det nu var. Har preloadat det iallafall. :D

Demot har släppts. Och alla banor är väl inte dagtid?

btw..

BillsHat_1135166_0.jpg

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker att l4d2 ska vara nån sorts addon till första l4d eller så?

Tycker det känns lite väl extremt att punga ut ett helt nytt spel!

Okej, så dom ska bygga om hela första spelet tycker du? Starta om helt?

Visst spelet kom lite tidigt, men det nya är mycket bättre än det första.

Nytt gore system, mer vapen, melee vapen, mer gadgets mer olika infekterade. Mer special infected.

Nya mods. Att sitta och whina och bojcotta är ganska gay.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tycker att l4d2 ska vara nån sorts addon till första l4d eller så?

Tycker det känns lite väl extremt att punga ut ett helt nytt spel!

Okej, så dom ska bygga om hela första spelet tycker du? Starta om helt?

Visst spelet kom lite tidigt, men det nya är mycket bättre än det första.

Nytt gore system, mer vapen, melee vapen, mer gadgets mer olika infekterade. Mer special infected.

Nya mods. Att sitta och whina och bojcotta är ganska gay.

MEN ÄR DU EFTERBLIVEN?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det kan inte vara en addon eftersom det är ett nytt system, fattar inte vad han menar med att det ska vara ett addon. Går ju inte.

Vad jag tror han menar är att han vill att det ska vara som en "uppdatering", d v s helt gratis... Gratis är gott men å andra sidan så behöver ju Valve finansiera ett par års arbete.

Edit: Jag tror förövrigt att jag INTE kommer köpa spelet. Jag köpte L4D för inte så länge sen - det är ett förbaskat roligt spel men det blir tröttsamt väldigt fort.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker dom var lite snabba med en nytt spel. Och att dom kunde jobba på l4d liiite längre eftersom spelet inte var helt perfekt.

4 campains och 3 modes är väldigt lite. Dom kunde ha släppt något mer, det håller jag med om är fel.

Men Valve hade väll mer idéer och bestämde sig för att göra nytt. Och det var nog bäst, för att få in dom nya sakerna i gamla är nog bara jobbigt och för mycket arbete. Måste bygga om hela spelet.

Efter ha spelat demot har jag inte brytt mig så mycket, jag gillar 2an väldigt mycket efter som det är mycket gore och alla vapen äger.

En sak som jag skrattade åt lite är att Valve verkar vara väldigt lata. Kniven i l4d2 är samma som i CSS, likadant med terrorist vapnet SSG552.

Nya gore och ragdoll systemet är awesome. Älskar verkligen hur kropparna flyger av smällen. Som idag på demot, sprängde en zombie så den gick av på halva sidan. Det var ganska awesome.

Jag kommer köpa det här spelet och hoppas på att valve inte släpper l4d3 direkt efter. Och jobba på 2an länge.

Men frågan är, xbox 360 eller PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej jag har kört L4D2 ett par gånger nu, älskar att det är melee i det för nu kan man köra en ordentlig LEEEEROOOOOOOOY.

Men jag tycker däremot att dom borde lägga tillbaka gamla skinnet på Huntern för han såg grymt mycket bättre ut i ettan imo.

Och jag hoppas verkligen inte att hela spelet kommer utspela sig på dagtid, för isånafall får spelet ett rätt så stort minus av mig. Jag vill ha mörka, trånga korridorer där man knappt ser nånting och helt plötsligt hör ett skrik och när man vänder sig om kollar man rätt i ögonen på en zombie :teehee:

Annars så, jaa det duger väl. Blir nog att köpa om det inte kommer kosta för mycket, annars väntar jag på att det går ner i pris!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet om man kan fixa console som i ettans demo? Vore najs att kötta på en massa med bästa vapnet, på älsklingsstället :)

Har inte provat men det borde väl funka om du lägger till "-Console" i properties sen Set Launch Options. Samt välja "Enable nånting Console ingame och sedan starta om spelet? :teehee:

Det funkade iallfall på 1:an när jag körde över garena för länge sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...