Jump to content

Left 4 dead 2


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Har inte provat men det borde väl funka om du lägger till "-Console" i properties sen Set Launch Options. Samt välja "Enable nånting Console ingame och sedan starta om spelet? :teehee:

Det funkade iallfall på 1:an när jag körde över garena för länge sedan.

Gjorde som KalleR sa i l4d (1) tråden. Det funkar, har konsolen i spelet, men fusken funkar inte att aktivera! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har testat demon, och jag tycker att det lilla som var så bra med L4D är helt borta. Allt som var 'skrämmande' i någon form är helt borta. Inte längre går man igenom ett tyst, nedsläckt sjukhus där man aldrig visste vad som väntade runt hörnet. Nej, nu känns 'Special Infected' inte mycket mer speciella än de vanliga AI-döda zombierna.

*bläää*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har testat demon, och jag tycker att det lilla som var så bra med L4D är helt borta. Allt som var 'skrämmande' i någon form är helt borta. Inte längre går man igenom ett tyst, nedsläckt sjukhus där man aldrig visste vad som väntade runt hörnet. Nej, nu känns 'Special Infected' inte mycket mer speciella än de vanliga AI-döda zombierna.

*bläää*

Okej vi har hört din åsikt om spelet redan, gå whina någon annanstans.

. Gå och kör första L4D, den är visst gammal som fan och dålig också tycker jag.

2:an är helt klart bättre :(

Och hur fan kan ni tycka att L4D2 borde vara ett addon? Skulle ni vilja förlora ett helt ÅRS arbete och ge ut spelet gratis? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har testat demon, och jag tycker att det lilla som var så bra med L4D är helt borta. Allt som var 'skrämmande' i någon form är helt borta. Inte längre går man igenom ett tyst, nedsläckt sjukhus där man aldrig visste vad som väntade runt hörnet. Nej, nu känns 'Special Infected' inte mycket mer speciella än de vanliga AI-döda zombierna.

*bläää*

Lite tidigt att säga att hela spelet är så. Demot är på 2 delar av en av dom 5 campain banorna som kommer.

Jag håller med om att The parish inte är någon skräckbana men det är fint med lite ljusa banor iställer för bara mörka.

Av vad jag sett så finns det en bana som utspelar sig i en ödestad med träskmarker. Och en som utspelar sig på ett tivoli.

Dom 2 banorna är mörka.

Tips till dom som är emot l4d2 är att vänta till någon video review släpps och kolla där.

Men att säga nu att spelet är sämre än första efter att ha spelatdet lilla i demot är lite att ta i imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej vi har hört din åsikt om spelet redan, gå whina någon annanstans.

. Gå och kör första L4D, den är visst gammal som fan och dålig också tycker jag.

2:an är helt klart bättre :(

Och hur fan kan ni tycka att L4D2 borde vara ett addon? Skulle ni vilja förlora ett helt ÅRS arbete och ge ut spelet gratis? :P

Varför göra det någon annanstans när det funkar alldeles utmärkt här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej vi har hört din åsikt om spelet redan, gå whina någon annanstans.

. Gå och kör första L4D, den är visst gammal som fan och dålig också tycker jag.

2:an är helt klart bättre :D

Och hur fan kan ni tycka att L4D2 borde vara ett addon? Skulle ni vilja förlora ett helt ÅRS arbete och ge ut spelet gratis? :P

Vem har sagt att alla Add-ons ska vara gratis? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Vill köpa det här spelet nu. Men vet inte om jag ska köpa det till PC eller xbox. Hela l4d saken känns som ett pc spel via steam.

Känns som ett PC spel för mig. Men en av mina kompisar som vill ha det har en dator som inte ens klarar CSS och den andra är konsol spelare.

Vet inte hur jag ska göra. Tjänar några hundra på att köpa till pc också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill köpa det här spelet nu. Men vet inte om jag ska köpa det till PC eller xbox. Hela l4d saken känns som ett pc spel via steam.

Känns som ett PC spel för mig. Men en av mina kompisar som vill ha det har en dator som inte ens klarar CSS och den andra är konsol spelare.

Vet inte hur jag ska göra. Tjänar några hundra på att köpa till pc också.

Jag skulle helst klart säga att det är ett PC-spel.

Kan bli grymt intensivt, som bara PC kan. Sen vet jag inte hur xbox stödjer addons. Extra banor och såna stuff.

Men det är iaf oerhört lätt på PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...